Auto > Starlet Showroom
Different reality [Starlet P8] JZ
JZ:
Hierbij een nieuw topic om alleen foto's te delen m.b.t. voortgang van de Starlet.
Rota Kyusha Zilver 15 inch 7J ET38 4x100 zonder center caps. Nieuwe foto's volgen.
Patrix:
Leuke wielen, die vragen wel om verlagingsveertjes
JZ:
H&R veren eronder geplaatst. :shades: Iets met 3 maanden levertijd bij Carfantasy (H&R shop).. (in plaats van de beloofde 3 tot 5 werkdagen). Volgende stap zijn Glanza remklauwen, Paseo schijven en blokken (P9 Fuseestuk is in bestelling(in afwachting op reactie), rest is binnen :twisted:)
De verlaging maakt optisch niet denderend veel verschil. Rijden heb ik nog niet gedaan. Er is een ashoes gescheurd, dus dat ga ik eerst oplossen (wat een zooitje geeft dat) in combinatie met bovenstaande.
Patrix:
De meeste verlagingssetjes gaan tot 35 mm verlaging, je standaard veren zijn na al die jaren ook al wat ingezakt, dus netto houd je circa 25 mm over..
Hij zal wellicht nog wel iets doorzakken de komende weken.
Maar het is zeker wel zichtbaar, hij zal ook een stuk strakker rijden nu.
JZ:
Goed, de Starlet rijdt weer. Hij rijdt een HEEL stuk strakker. De nieuwe veren hebben meer wikkelingen en het is een mooi compromis tussen sportiviteit en comfort. Hij rijdt nog erg comfortabel op klinkers en drempels zijn geen probleem. Verder verlagen leek mij eerst leuk, maar daar stap ik nu vanaf. De wegligging is super, dus waarom zou ik? Het zijn non lineaire veren. Ik heb niet het gevoel dat ik ze echt helemaal indruk als ik de bochten doorga. Ik moet dan wel heel idioot gaan rijden (en dat doe ik niet).
Remmen upgrade (Glanza/Paseo) uitgevoerd:
Uitleg: http://starlet-forum.nl/index.php?topic=25253.0
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie