Techniek > Turbo Only

Brandstofsysteem p7 met FTE swap

(1/3) > >>

Rinke:
Hi!

Op dit moment ben ik bezig met de ombouw om een FTE in een p7 te hangen.
Nu heb ik 'm inmiddels aan de praat met een brandstofpomp en filter aan het schutbord.
Echter maakt deze zo'n takkeherrie dat ik graag een pomp in de tank wil plaatsen.

Ik heb twee opties in gedachten. Een standaard p7 brandstof tank heeft 2 unit's erin zitten, een voor de fuel level sender en een voor de aanzuig, retour en ontluchtingsbuis. Zou het mogelijk zijn om aan die 2e unit iets te lassen zodat je er een brandstofpomp met filtersok aan kan bevestigen?

Een andere optie die ik overweeg is om een tank van p8 pf p9 te pakken en daarvan de brandstofpomp te gebruiken. Zou zo'n tank onder een p7 passen? en is een standaard brandstofpomp van een p8/p9 voldoende?

Zou het ook nodig zijn om de stalen brandstofleidingen onder de auto te vervangen voor een grote diameter?

Ik hoor graag jullie tips!

daandc:
Ik zou de orginele P7 tank eronder houden en een universele brandstofpomp in deze plaatsen .

Zal een beetje knutselen zijn maar is te doen . :)

De leiding zou ik met dezelfde diameter houden die er nu onder zit

DOHCmeSOHC:
P9 tank gaat onder een p7(p8 weet ik niet, ws ook wel) , je moet iets langere bouten voor de tankbanden gebruiken en er past geen demper meer naast de tank maar je krijgt wel 5l meer tankinhoud en een stille pomp :D

XX-33:
Je zou die retour leiding kunnen gebruiken, net zoals ik hem onder de kap heb hangen.
Heb de tank ontluchting gebruikt als retour leiding

Viktor:
Een inline pomp, is dat niks dan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie