Techniek > Turbo Only

TurboSjappies P9 ombouwproject

<< < (10/10)

Evil Genius:
Veelal werden de bestaande kabelbomen gebruikt en aangepast voor de fte

TurboSjappie:
We gaan zien en beleven hoeveel werk het wordt als we de Glanza boom gebruiken.
Kom jij dan ook even meehelpen Evil Genius? We kunnen wel een Evil Knievel gebruiken. En zo te zien heb jij ook ervaring met kabelbomen.

Van de week ben ik bij de lokale sloop wezen kijken. Vond wat verrotte schokbrekers van True Road Dampeners onder een P9. Men zegt dat ik er maar 4 nodig heb, dus die andere twee gooi ik weg.

Gourmetski:

--- Citaat van: TurboSjappie op mei 17, 2020, 16:31:43 ---Ik ben een beetje lui met opzoeken... maar als ik een Glanza kabelboom heb, zekeringbox en de hele rambam incl Glanza tellerbak en ECU dan is t toch niet heul lastig om deze aan de interieurboom te knopen? Of raden mensen aan om de 4EFE boom om te solderen mbv Glanza boom?

Heb genoeg materiaal gezien met pinouts en schema’s dus t moet lukken. Maar tips zijn altijd welkom.

--- Einde van citaat ---


Glanza stekkers zijn weleens anders dan die van een P9, zelf achtergekomen.
Daarnaast komt een 4EFTE kabelboom de auto gespiegeld binnen als van je P9, en ligt deze grotendeels gespiegeld in de auto tov. je P9.

Beste/makkelijkste is wss om je P9 kabelboom eruit te halen, te ontleden en te kijken welke Glanza delen je nodig hebt om eraan te knopen / te verwisselen met de 4EFE delen.
Of iig zo heb ik het laten doen. Alles past precies goed en mooi weggewerkt.

XX-33:

--- Citaat van: TurboSjappie op mei 23, 2020, 01:01:27 ---
Van de week ben ik bij de lokale sloop wezen kijken. Vond wat verrotte schokbrekers van True Road Dampeners onder een P9. Men zegt dat ik er maar 4 nodig heb, dus die andere twee gooi ik weg.



--- Einde van citaat ---

Mooi setje!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie