Nou we zijn weer verder gekomen. Voor de geïnteresseerden, er moet altijd 12v aangeboden worden op de IGN, anders werkt er niets. Op de Grnd sluit je de min aan. Als je dan vervolgens een signaal tussen 2.5 & 3.5v aanbiedt op het PIM signaal loopt de boost meter op en af afhankelijk van de hoeveelheid volt. Zal vanavond een filmpje plaatsen waarin je dit kan zien. Verder brandt het LO lampje alleen bij 12v op IGN en min op ground en vervolgens met een 4.2v signaal op 2md. Het maffe is dat het steeds zwakker wordt /uit gaat als je het voltage verhoogd richting 12v. Maar als je dat weer rond de 4.2 naar beneden draait brand het lampje goed. Alleen op een gegeven moment zakt mijn voltmeter niet verder naar beneden dan 4.2 volt, ondanks dat ik hem nog verder naar beneden draai. Als alles afgekoppeld is blijkt dat er eigenlijk maar 1v wordt gegeven vanuit de voeding op het 2md signaal, terwijl op 1 of andere manier door het circuit er 4.2 gemeten wordt alles het aangesloten is. Ik heb alleen niet alles gelijktijdig aangesloten gehad, dwz pim en 2md omdat ik maar 1 voedingsignaal kan regelen. In principe is het lampje LO niet echt interessant, maar ik ben benieuwd hoe het functioneert.