Hey,
Ik heb een tijd geleden een ep80 met 4efte conversie gekocht, deze lekte aan de radiator. De radiator heb ik dan maar vervangen (hopelijk niet te lang zonder koelvloeistof gereden), maar sinds deze vervangen is draait hij moeilijk.
Dan uitgelezen en blijkt foutcode 33, de stappenmotor gereinigd (was niet echt vuil) gelijk ook even getest (ohmse weerstand ok, bedrading ok)het enige dat ik opmerk als ik er langzaam door blaas komt er lucht door(ik weet niet of dit zo moet zijn) en als ik hard blaas komt er geen lucht door(zoals het hoort). Gasklephuis heb ik dan ook maar gereinigd maar hier was ook geen anomalie. Nu mijn volgende stap was de bedrading checken, maar dit is een beetje een ratte nest verschillende bedradingen afgetakt overbrugd en heel amateuristisch gedaan, een turbottimer die er ergens tussen hangt (niet werkend natuurlijk), elektrische ramen en mistlichten rechtstreeks op de batterij aangesloten met een knop die zoemt als je de lichten opzet.... Ja een echt meesterwerk!!!
Waar kan ik nog een harnass van 4efte vinden? En weet er ook iemand waar men een stappen motor kan bestellen(wss bij de toyo dealer, want online vindt ik niet direkt een link)
Pfff dus ja ik zit een beetje met men handen in mijn haar, alvast bedankt voor de reply's