Auteur Topic: antenne  (gelezen 4024 keer)

Offline rimave

• SCH forum member
  • **
    • http://www.rimave.nl
antenne
« Gepost op: juli 23, 2004, 21:26:55 »
Mijn antenne is krom en wil niet helemaal meer naar buiten, dus heb ik zo'n raamantenne gekocht, maar da's 3x niks, want die vindt helemaal geen zenders. Ik wil daarom morgen op de sloop ff een nieuwe antenne gaan halen, maar past een P8 antenne ook op een P9?

Ik dacht zelf van wel. Ze zijn bijna net zo groot. Of past er heel misschien ook een electrische antenne op? Dat zou helemaal mooi zijn.  :J
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door rimave »

Offline Super 5 Devil

• SCH forum member
  • **
    • http://www.bkelektro.nl
Re: antenne
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2004, 23:05:21 »
Citaat van: "liquid-orange"
Mijn antenne is krom en wil niet helemaal meer naar buiten, dus heb ik zo'n raamantenne gekocht, maar da's 3x niks, want die vindt helemaal geen zenders. Ik wil daarom morgen op de sloop ff een nieuwe antenne gaan halen, maar past een P8 antenne ook op een P9?

Ik dacht zelf van wel. Ze zijn bijna net zo groot. Of past er heel misschien ook een electrische antenne op? Dat zou helemaal mooi zijn.  :J

Ik heb op mijn P8 een P9-antenne, dat past goed. Alleen heeft P9 ronde hoeken op het zwarte kapje en de P8 vierkantere. Het past gewoon netjes. P9 is IETS kleiner als P8 zodat ik nog een vies randje rondom het kapje heb nu. Of het andersom past weet ik niet zeker maar lijkt me wel. De schroefgaten komen in ieder geval WEL overeen. Het kapje is iets groter maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat het rubber voor goede aansluiting op de A-raamstijl zorgt. De aansluiting in de auto is ook hetzelfde. Ik verwacht dat het geen probleem is.
KIJK WEL OF DE RUBBER NIET POREUS IS ANDERS KRIJG JE EEN ZWEMBAD! (Ervaring met de Renault 5)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Super 5 Devil »
My only limit is the limit of my car..... I\'m not driving fast, I\'m just flying low

sletje

• Gast
antenne
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2004, 23:53:44 »
ik weet niet of je al een antenne hebt maar ik weet dat bongers in het zeeland er meerdere p8jes heeft staan dus ik denk dat hij er nog wel een heeft
ps dat licht toch bij jou om de hoek
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door sletje »

Anonymous

• Gast
antenne
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2004, 16:58:23 »
ik heb laatst een "golf16V" antenne (zo`n sprietje) achter op mijn dak gemonteerd. effe gaatje boren en kabel leggen en het ziet er een stuk beter uit. de zenders zijn even goed te ontvangen.  :J
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
Re: antenne
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2004, 23:52:49 »
Citaat van: "No Fear"
ik heb laatst een "golf16V" antenne (zo`n sprietje) achter op mijn dak gemonteerd. effe gaatje boren en kabel leggen en het ziet er een stuk beter uit. de zenders zijn even goed te ontvangen.  :J

ok dan dat wou ik vande week ook ff gaan doen hoe heb je t opgelost met je hemeltje heb je de kabel middendoor of niet en is de orginele antenne door een dicht kapje te vervangen? groetjes

fokbeest

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: augustus 16, 2004, 00:01:23 »
ik heb een dichtkapje erop maar geen idee hoe je er aan moet komen :)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door fokbeest »

Offline Super 5 Devil

• SCH forum member
  • **
    • http://www.bkelektro.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: augustus 16, 2004, 02:12:07 »
op de sloop hebben ze die soms wel eens liggen. al meerdere malen gezien namelijk. of bij de dealer bestellen he :)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Super 5 Devil »
My only limit is the limit of my car..... I\'m not driving fast, I\'m just flying low

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: augustus 16, 2004, 18:34:51 »
dan gaan we die bestellen is t makkelijkst en zal vast niet de hele wereld kosten en bovendien is de toyota dealer naast mijn werk  :)