Auteur Topic: Speakers achter aansluiten  (gelezen 2417 keer)

Allard

• Gast
Speakers achter aansluiten
« Gepost op: juni 23, 2007, 14:06:48 »
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid, maar dit is mijn eerste vraag.
In mijn P8 heeft de vorige eigenaar kabels getrokken van voor naar achter. Ik dacht, als verrassing voor mijn vrouw, ik sluit een paar speakertjes aan achterin. Alles vast geschroefd en wel (heb al een aangepaste hoedenplank) kabeltjes eraan, radio aan......stilte. Wat blijkt nou, na veel gezoek, dat de kabels voorin niet aangesloten zijn. Mijn vraag is nu. Waaraan moet ik deze kabels aansluiten. Ik ben overigens een technische nitwit maar als iemand een idee heeft? Overigens heb ik maar goedkope speakertjes gekocht om te testen, als het budget het toelaat gaan we weer verder  :$
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Groet Allard
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Allard »

Allard

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2007, 15:00:41 »
Mensen, ik heb het al opgelost. En zoals het hoort, de uitleg hieronder.

Op de isostekker naar je radio zit als het goed is een connector (bij mij paars en groene kabel) waarop staat Rear right (- & +) en Rear left (- & +) Je schijnt hier speciale verloopstekkers voor te kunnen krijgen, maar ik heb 2 kroonsteentjes gebruikt. Conector losknippen, kabels strippen en aansluiten op de kabels naar achteren en Voila hij doet ut. Nu nog even de kabels in de kofferbak mooi wegwerken zodat die kilo's boodschappen niet de snoeren eruit trekken.

Bedankt!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Allard »

Offline Rodger Jason

• Admin
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: juni 23, 2007, 15:41:05 »
Graag gedaan...  :P

Mooi dat je het zelf opgelost hebt.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »