Auteur Topic: Alles wat je moet weten over de Meeting van vandaag(2 Juli)  (gelezen 2593 keer)

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
Alles wat je moet weten over de Meeting van vandaag(2 Juli)
« Gepost op: juli 02, 2006, 00:26:15 »
Om 1 uur beginnen we op de spottersplek bij Eindhovenairport. Mooie locatie want komt af en toe nog iets overvliegen.
Hier blijven we dan een uurtje of 2/3 staan.
Gedraag je hier want anders worden we waarschijnlijk weggestuurd door de politie die standaard bij het vliegveld staat. Zolang we ons netjes gedragen mogen we daar gewoon staan want het is een openbare parkeergelegenheid. Ga hier dus niet Burnen en geen aso harde muziek!.

Hierna gaan we een toertochtje maken van +/- 20km over wat mooie landwegen naar mijn woonplaats, waar we weer op een parkeerplaats zullen gaan staan.
Gedraag je tijdens de toertocht!
Breng jezelf en andere niet in gevaar want dat is dus iets wat we niet willen hebben op een starlet meet.
Op deze parkeerplaats zullen we nog +/- een uurtje blijven staan.

Hierna zullen de mensen die niet mee gaan BBQen afscheid moeten nemen want deze zijn hierbij niet welkom :P Vanaf deze Parkeerplaats is het makkelijk om naar Eindhoven of Tilburg te rijden (alle twee ongeveer even ver)
De mensen de wel mee gaan BBQen gaan mee naar de BBQ spot. (Deze mensen hebben er voor betaald. Het is dus voor mensen die zich niet hebben opgegeven niet meer mogelijk om nog mee te doen(is nog 1 plaats over want er is 1 uitvaller))
Gedraag je op de BBQ spot. Niet burnen en geen asosiale harde muziek.

Ik heb voor de BBQ behoorlijk wat vlees gekocht.
Heb stoelen en tafels gehuurd.
Heb de beschikking over 2 BBQs. 1 gas en 1 kolen waar Marius en jeroen zich op mogen uitleven (en andere die zich geroepen voelen)
Ben samen met Rogier naar de supermarkt geweest en heb asosiaal veel eten, drinken en ijs meegenomen. Zorg dus dat je flinke honger heb anders houden we veel te veel over :P Hou het netjes op de BBQ spot.
We kunnen het zo laat maken als we willen dus heb geen eindtijd.

Hier de informatie over de beginlokatie in Eindhoven







Route beschrijving door Mr. Fix it:
Je neemt afslag best (na de shell) En aan het einde van de afrit ga je rechts, Dan ga je bij de stoplichten links, en dan rij je door tot je omhoog gaat een brug over, dan kan je net voor de brug rechtsaf, en dan ben je in de straat van de spottersplek!  


En als je vanaf eindhoven naar tilburg over de A58 rijd (bijv als je van de a2 of de a50 afkomt) Dan neem je weer afslag best, en ga je aan het einde van de afrit rechts. Dan weer bij de stoplichten rechts, en rijd je onder een brug door helemaal rechtdoor, tot je weer bij stoplichten komt, en dan ga je links, en dan rij je door tot je omhoog gaat een brug over, dan kan je net voor de brug rechtsaf, en dan ben je in de straat van de spottersplek!



Nou, denk dat het zo aardig duidelijk is wat voor dag je morgen kunt verwachten.
Het wordt +30 graden dus kom in je zomeroutfit en vergeet je raamjes niet open te draaien ;)
Mocht je nog vragen hebben of kun je de lokatie niet vinden kun je me bereiken op: 0653741726
Zou aanraden om dit telefoonnummer zoiezo mee te nemen voor het geval er iets onverwachts is/gebeurd.

Veel plezier vandaag en tot straks :D
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: juli 02, 2006, 00:42:48 »
Extra info.

Mocht je het niet kunnen vinden en je krijgt Gijs niet te pakken, 0624489600.

Indien je dichtbij staat ben ik bereid om mensen tegemoed te rijden aangezien ik navi heb is dat geen probleem :)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

massive

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: juli 02, 2006, 00:58:39 »
http://www.anwb.nl? routeplanner ;)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door massive »

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18112
    • Onderdelen lijst
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: juli 02, 2006, 01:22:27 »
ik ga ook maar eens naar bed, 7 uur eruit om de auto te wasse :D
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door SkaBla »
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)