Poll

Lid worden van de officiele StarletClub?

Ja! Ik word graag lid en zie het wel zitten!
32 (45.1%)
Ja, en ik help er graag aan mee!
16 (22.5%)
Misschien, ben nog wat onzeker er over.
14 (19.7%)
Misschien, maar eerder nee dan ja
1 (1.4%)
Nee, zie het nut er niet van in.
6 (8.5%)
Nee, geef mijn geld uit aan andere dingen.
2 (2.8%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: november 02, 2005, 23:58:31

Auteur Topic: Starletclub weer officieel  (gelezen 20114 keer)

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #50 Gepost op: januari 02, 2006, 21:21:56 »
Stilte voor storm?  :D
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Offline mister_fix_it

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 24617
  • ´Prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
(Geen onderwerp)
« Reactie #51 Gepost op: januari 02, 2006, 21:22:35 »
Citaat van: "megaworld"
Citaat van: "mister_Fix_it"
alleen krijg je het dan in "natura" terug (oei da klinkt eng! :P, marius die je in natura terugbetaald :P whahhah )

ik heb er ook al erg zin in, alleen is het de laatste tijd wel weer een beetje stil rond dit gebeuren.

Jij vraagt om een laselectrode op je natura delen :)

Reden dat het stil is is wel logisch... Ik vier ook kerst/nieuwjaar...

En als er een ding slecht is dan is het wel als ik een halve fles vodka op heb nog te gaan praten over serieuze dingen ;)



neeeeej niet lassen!! word me vriendin boos!! kan ze de volgende keer dat ze in je auto zit je auto slopen! :P

en serieus doen is errug lastig met wodka :P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door mister_fix_it »
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #52 Gepost op: februari 08, 2006, 00:07:18 »
^O^  Hierbij geef ik aan dat ik ook dan Lid zal blijven
  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Offline Robinho

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1244
    • Sentimo radiatorbekleding
(Geen onderwerp)
« Reactie #53 Gepost op: maart 31, 2006, 11:44:16 »
piepols,

Sinds een tijdje volg ik het forum weer actiever... en las toen dit topic.. Jullie willen een bestuur gaan vormen, wat klaarblijkelijk al rond is van jullie kant. Maar aangezien er al statuten zijn en er de vorige keer een ALV geweest is waar een bestuur gekozen is (zover ik weet) is er in de statuten vastgelegd dat er een bestuur gechargeerd en gedechargeerd dient te worden op een ALV (denk ik). Wat ik hiermee wil zeggen is dat je waarschijnlijk niet zomaar kan zeggen dat die en die in het bestuur gaan. Je kan jezelf wel verkiesbaar stellen voor de leden op de ALV... Maar in hoeverre dit allemaal in die statuten vermeldt staat weet ik niet.....

Over de contributie.. Ik hoor niets over het maken van een begroting, maar er zal toch een begroting getoond moeten worden waarin je onderbouwd wat je met de contributie doet. Anders kan je nooit verantwoorden wat je met het geld van de leden doet. En kan je ook niet een bepaald contributiebedrag eisen.... en diezelfde begroting dient ook op de ALV goed gekeurd te worden... Maar de bepalingen hiervoor zullen vast allemaal in de statuten zijn vastgelegd..

suc6!
Rob
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Robinho »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #54 Gepost op: maart 31, 2006, 11:58:34 »
Hey Rob,

Je zou eens met MegaWorld (Marius), SkaBla (Pim) en J3r03n moeten gaan praten. Zij zijn nu alles op de rit aan het zetten w.b. de nieuwe club.

gr.

RJ
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

J3r03n

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #55 Gepost op: maart 31, 2006, 13:43:30 »
Beste Rob,

Aangezien de starletclub nu geen leden heeft (iedereen is automatisch uitgeschreven, aangezien er bij het vorige bestuur geen nieuwe incasseringen meer zijn gedaan) staat het ons vrij om zonder ALV een nieuw bestuur op te zetten, aangezien wij 3en dan de enigen zijn die in de club actief zijn..
Als de club officieel is gemaakt door ons 3en, zullen we beginnen door een ALV te houden, en om iedereen meteen in te schrijven die lid wil worden. Op die ALV word dan ook vastgesteld wat de contributie zal zijn en waar het heen zal gaan. De statuten die gemaakt zijn door het vorige bestuur, kunnen wij zo overnemen (wel op andere namen stellen) aangezien we het allemaal eens zijn met de regels.

MegaWorld weet iets meer van al deze officiele regels af, als je specifieke informatie wilt hebben zou ik hem even PM'en of e-mailen.

Groeten, Jeroen
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door J3r03n »

Offline Robinho

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1244
    • Sentimo radiatorbekleding
(Geen onderwerp)
« Reactie #56 Gepost op: maart 31, 2006, 14:15:05 »
Citaat van: "J3r03n"
De statuten die gemaakt zijn door het vorige bestuur, kunnen wij zo overnemen (wel op andere namen stellen) aangezien we het allemaal eens zijn met de regels.


Ah okej.. nou k wou t gewoon ff zeggen als in dat je daar wel rekening mee zou houden. Maar dat klopt dan verder als je het op jullie namen laat zetten...
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Robinho »

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18112
    • Onderdelen lijst
(Geen onderwerp)
« Reactie #57 Gepost op: maart 31, 2006, 17:23:00 »
ja het is gewoon zo: wij zijn de enige 3 leden, en tja, dan stellen wij elkaar aan als bestuur, iemand iets op tegen? ja? mooi, kun je toch niks aan doen :P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door SkaBla »
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)