Auteur Topic: +20Hp?????  (gelezen 1320 keer)

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
+20Hp?????
« Gepost op: februari 24, 2005, 21:31:23 »
Ben benieuwd wat jullie hier van denken. Heb ook al eens van een maat van mij gehoord(Mitsu Colt) en daar op de club geloven ze er in.
Maar lijkt me toch wel sterk. Staat niet bij voor welke motor maar het gaat om het signaal van een sensor en weet niet of de 2e-e die heeft. dus in iedergeval voor de 4efe.
http://http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32624&item=4529393485&rd=1
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »

chris

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: februari 24, 2005, 23:59:09 »
Yeah right, ... met een weerstandje zeker.
Geschikt voor zowat alle auto's, + instructies om je ECU te herprogrammeren.
Jaja, alle auto's hebben dezelfde motor he :N
Citaat
When the ECU reads this, it lean out the air/fuel mixture-in other words, it will take in more air, and then
...

en hoe gaat de ECU bepalen hoeveel lucht er naar binnen komt bij een turboloze motor?

Een extreem makkelijke manier om ....... aan je geld te komen, dat is het.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door chris »

Offline SkaBla

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 17967
    • Onderdelen lijst
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2005, 00:37:10 »
Citaat van: "chris"
Yeah right, ... met een weerstandje zeker.
Geschikt voor zowat alle auto's, + instructies om je ECU te herprogrammeren.
Jaja, alle auto's hebben dezelfde motor he :N
Citaat
When the ECU reads this, it lean out the air/fuel mixture-in other words, it will take in more air, and then
...

en hoe gaat de ECU bepalen hoeveel lucht er naar binnen komt bij een turboloze motor?

Een extreem makkelijke manier om ....... aan je geld te komen, dat is het.

dat kan je ecu wel bepalen, gewoon minder benzine, maar ik kan je wel vertellen, als dat ding gewoon je motor armer laat lopen, dan wordt het op den duur een heel duur ding
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door SkaBla »
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

chris

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2005, 09:59:16 »
Citaat van: "SkaBla"
dat kan je ecu wel bepalen, gewoon minder benzine, maar ik kan je wel vertellen, als dat ding gewoon je motor armer laat lopen, dan wordt het op den duur een heel duur ding


Dat wel ja, maar de hoeveelheid ingelaten lucht kan je ECU niet bepalen (tenzij misschien bij auto's met elektronisch gaspedaal en zo), dus het ding moet wel de motor armer laten lopen.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door chris »

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: februari 25, 2005, 10:35:51 »
Volgens mij heeft een P8 geen luchthoeveelheidsse nsor. Maar een P9 wel?
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »

Offline SkaBla

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 17967
    • Onderdelen lijst
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: februari 25, 2005, 11:08:21 »
wat meet die sensor in de luchtfilter bak dan? lucht temp?
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door SkaBla »
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: februari 25, 2005, 11:19:59 »
denk het wel. een luchthoeveelheidsse nsor zit wel in de meeste autos(maar dus volgens mij niet in een P8). Die zit altijd net na het luchtfilter. Dus bij motage van een openluchtfilter schroef je die op deze sensor.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »