Auteur Topic: Even voorstellen Starlet P9  (gelezen 635 keer)

Offline LennardBosga

Even voorstellen Starlet P9
« Gepost op: januari 12, 2022, 21:05:03 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Lennard Bosga, ben momenteel woonachtig in Enschede ivm mijn studie geneeskunde. Na enige tijd op dit forum te hebben rondgeneusd en de nodige tips gelezen te hebben vond ik het tijd mezelf even voor te stellen. In september 2020 heb ik een donkergroene Starlet P9 uit 1998 gekocht van een oud vrouwtje, met de intentie een degelijk en goedkoop vervoersmiddel te kopen. Gezien deze auto altijd Toyota dealer onderhouden was leek me dit een goede keuze. Toen een kilometerstand van 177.000 en momenteel al 206.000 km. Ik heb destijds de meest basic versie van de P9 gekocht  (d.w.z. geen stuurbekrachting, geen klokje, geen toerenteller etc.), maar wel een trekhaak en gedurende afgelopen anderhalf jaar begon het te kriebelen om de Starlet eens wat op te leuken. Begonnen met nieuwe velgen, een klokje, nu een tellerset met toerenteller en mogelij op termijn bumpers in carroseriekleur en nieuwe speakers. Centrale deurvergrendeling staat ook hoog op het lijstje.

Ook qua onderhoud probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen. Alle vloeistoffen heb ik al eens vervangen, schokdempers achter vervangen, dat soort werk. Daarnaast voel ik dat de bestuurdersstoel wat begint af te takelen, hiervoor ga ik weer op zoektocht op sloperijen.  Ik merk dat ik er erg veel plezier in heb wat te sleutelen aan mijn auto en haal veel nuttige info van dit forum!

Bij deze een foto!

« Laatst bewerkt op: januari 12, 2022, 21:11:05 door LennardBosga »

Offline elektro_freakz

• SCH forum member
  • **
  • BROAAAP TSUTUTUTU
Re: Even voorstellen Starlet P9
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2022, 21:07:23 »
Leuk! Welkom :shades:
Wie sjneller get lup, des te snjeller geit het kapot

Offline JZ

• SCH forum member