Algemeen > Wie is wie?

Even voorstellen

(1/2) > >>

Starletje2002:
Goedendag heren,

Mijn naam is Jarno Ramaker.
Ik ben 19 jaar en woonachtig in t mooie oosten.
Sinds januari 2020 in bezit van een rijbewijs en sinds april 2021 trotste eigenaar van een toyota starlet p8 in t grijs. (geen idee hoe je foto moet invoegen)

Op kenteken een 1.3i friend, hier twijfel ik aan.

Aangezien ik hier stuurbekrachtiging op heb, elektrisch bedienbare ramen en half werkende centrale vergrendeling.
Ook kan er geen tellerbakdimmer aangesloten worden, aangezien de kabels hiervoor niet aanwezig zijn.
Kijkend naar de kabelboom onder dashboard is t met tape vast gezet, vandaar dat ik twijfel of dit alles wel orgineel is.

Ik ben verder beetje info aan t op doen voor een eventuele swap naar efte.
Dit alles wil ik met compleet blok doen en zelf swappen is geen probleem.
Te weinig verstand van het compleet zelf bouwen.

JZ:
Welkom! Leuk als er opties aan zijn toegevoegd. Ik ben al tijden op zoek naar de knoppen voor elektrische ramen. Maar kan ze nergens vinden. Ik heb een universeelset liggen voor ombouw namelijk. Ik weet niet welk bouwjaar de jouwe is, maar de mijne is ook een friend met stuurbekrachtiging.

Starletje2002:
Hi,

Mijn starlet is van 1995.
Ik heb kan nog even kijken of ik nog setje knoppen heb.

Heb zelf besteld via aliexpres.
zou even kijken welk model je moet hebben ivm de stekkers pin out.

Starletje2002:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je hier foto's plaatst? Krijg alleen rare tekens in beeld als ik op die button klik.

LennardBosga:
Hoi Jarno,

Je krijgt  [img] [\img] als je op dat fotologootje klikt. Daar tussen moet een link.

Om een link te krijgen moet je je foto eerst ergens uploaden, bijvoorbeeld hier: https://nl.imgbb.com/

Daar krijg je een tabje '' Insluitcodes' en dan heb ik 'BB-code groot met link' gekozen. Die link plak je dan in je bericht Succes!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie