Auteur Topic: Bevestiginsset trekhaak P9  (gelezen 3953 keer)

Offline JFK

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 10
  • LETs STARt!
Bevestiginsset trekhaak P9
« Gepost op: december 10, 2021, 08:20:34 »
Te koop gevraagd:

Bevestiginsset voor trekhaak

Ik heb dit jaar een trekhaak van een P9 via een sloperij weten te bemachtigen en deze weer helemaal opgeknapt. waardoor die weer als nieuw is. Vervolgens de Toyota dealer gevraagd deze te bevestigen. De trekhaak zelf is compleet, maar zij missen de bevestigingsset: in ieder geval bussen die door de draagbalken moeten ter versteviging. Ze hebben voor mij gezocht maar kunnen het niet vinden. Nu zit ik met een mooie trekhaak die niet aan Starley bevestigd kan worden :( Ik zou de trekhaak heel graag onder Starley willen zodat ik mijn motor kan vervoeren.

Kan iemand mij helpen? Het zou geweldig zijn als iemand de benodigde set beschikbaar heeft of weet waar ik die kan krijgen.

Ik hoor het graag :)

Contact info:
john.kortschot@xs4all.nl

Locatie:
Naarden

Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden/gevraagd:
(laat staan wat van toepassing is)

Staat onderdeel/product:


Prijs en prijsvoorwaarde:


Extra Info:
(bijvoorbeeld apk, toelichting verkoop/gevraagd, etc)

Foto's:
(foto's zijn verplicht bij een verkoop topic. weet je niet hoe dit moet, volg dan de uitgebreide how-to. zie http://www.starlet-forum.nl/index.php?topic=16760.0 )
Geen links plaatsen naar je foto's op bijv. marktplaats, gewoon hier posten zodat ze direct zichtbaar zijn.

Contact info:


Locatie:


Verzenden & verzendvoorwaarde:

Starley is mijn schatje 🕶👍🏽