Auteur Topic: Wat moet de brandstof pomp druk zijn en zijn er regel units voor te koop  (gelezen 539 keer)

Offline ronniez

• SCH forum member
  • **
Ik heb een P7 met een 2E-E blok er in. als brandstof pomp heb ik een externe pomp die max 3 bar kan leveren. De auto loopt op het moment goed. Ik vraag me af wat de normale brandstof druk is en of een te hoge druk schade aan de injectored e.d kan veroorzaken. Mocht dat het geval zijn zou ik willen weten of er druk regelaars te koop (en waar) zijn om de druk naar het standaard niveau te brengen.

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
Re: Wat moet de brandstof pomp druk zijn en zijn er regel units voor te koop
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2020, 14:45:54 »
Ik neem aan dat als je een 2E-E motor gebruikt, je ook de 2E-E injector rail gebruikt, en die heeft gewoon een drukregelaar.
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline daandc

• SCH forum member
  • **
  • toyota liefhebber
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2020, 20:16:51 »
De brandstofdruk in je galerij zit tussen de 2.65 - 3.04 bar bij een 2E-E .
Beter een oude japanse die het doet , dan een jonge europese die je duwen moet !!

Offline ronniez

• SCH forum member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2020, 22:39:14 »
Dat klink allemaal goed. Ik heb idd de 2e-e rail gebruikt en de pomp levert maximaal 3 bar dus dat moet goed blijven gaan. Thanks voor de antwoorden.