Auteur Topic: Voorstelronde p9 eigenaar  (gelezen 361 keer)

Offline Starlex

• SCH forum member
  • **
Voorstelronde p9 eigenaar
« Gepost op: mei 22, 2019, 12:02:13 »
Hallo allemaal,

Ik heb mij al een tijdje geleden geregistreerd op dit forum, maar nog niks mee gedaan.
Dus bij dezen een voorstelronde.

Eigenaar van een Starlet p9, woonachtig in omgeving Hoorn-Enkhuizen.
Inmiddels 24 jaar en nu de Starlet weer aan onderhoud toe is, voel ik opeens weer de behoefte om een beetje te sleutelen/hobbyen.

Jullie zullen ongetwijfeld vragen van mij gaan krijgen over bepaalde onderhoudswerkzaamh eden. Want tot op heden heb ik nog geen onderhoudsboek gevonden met alle af te stellen waarden..

Foto van de auto volgt. Heb zo geen foto ervan op de computer staan.

Groetjes!

EDIT:
Dit is m! Durf het bouwjaar zo niet eens te zeggen, zal omstreeks 1998 zijn. Vorig jaar gekocht in januari met 148.000km, inmiddels staat er alweer zoŽn 182.000 op uit mijn hoofd.
Mijn ouders hebben altijd Toyota gereden en ook in de familie zaten er destijds meerdere ToyotaŽs. De betrouwbaarheid en het feit dat ik er mee opgegroeid ben, heeft mij toch wel een beetje Toyota-fan gemaakt. Het interieur is helemaal standaard en was bovendien brandschoon bij aankoop! Inmiddels iets minder schoon, maar dat kan snel ;)

Ik zal t.z.t. een apart topic starten over mijn Starlet waar ik ook wel de nodige vragen zal gaan stellen. Naast het normale onderhoud wil ik misschien ook wel wat ŽopknapwerkzaamhedenŽ doen.

« Laatst bewerkt op: mei 22, 2019, 12:27:03 door Starlex »