Auteur Topic: P7 1.3 DX > 2.X.L later  (gelezen 2561 keer)

Offline Viktor

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1050
  • 2E all the way
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #25 Gepost op: mei 28, 2019, 13:44:53 »
ik heb inmiddels een website waar ze iedere mogelijke maat verkopen.



Maar welke dan?  :?

Offline Patrix

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3890
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #26 Gepost op: mei 28, 2019, 14:36:44 »
Ik heb een mooie website gevonden, daar hebben ze alle soorten en maten keerringen,  O-ringen etc.
https://www.technirub.nl/
(Deze post was al een stukkie terug in het topic.)

Verzenden is trouwens ook nog tegen laag tarief (briefpost)

Offline JSP

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 21
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #27 Gepost op: mei 29, 2019, 00:49:49 »
Het verhaal betreffende mijn keerring is al een tijdje terug hoor, ik heb inmiddels een website waar ze iedere mogelijke maat verkopen.
Een andere (jongere) pomp heb ik overwogen, maar omdat ik toch een passende keerring heb gevonden was dat niet meer nodig.
Het enige minpunt van de standaard keerringen is dat ze niet rechts (of links) draaiend zijn, maar het lekt niet dus dan is het goed.

Omdat ik het liefst originele keerringen heb, heb ik niet zo lang geleden nog een nokkenas keerring gehaald bij de dealer, 16 euro koste me dat :o
Maar dan heb je wel een rechtsdraaiende ;D Een universele keerring kost een fractie van die prijs.

Jij ook bedankt voor je bericht  :)

Ps,
Dat programma voor het crossen van gelijkwaardige onderdelen van diverse merken onderling klinkt wel interessant.

Ik heb ondertussen een email gestuurd naar een lokale Honda motorfiets dealer eens kijken wat ze ervan kunnen vinden. Dan kan je nog steeds originele onderdelen gebruiken want, het komt van dezelfde fabrikant maar, dan in een Honda verpakking.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2019, 03:42:12 door JSP »

Offline JSP

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 21
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #28 Gepost op: juni 03, 2019, 00:22:03 »
90029-21005 >





Is nog beschikbaar bij Honda.
« Laatst bewerkt op: juni 03, 2019, 00:40:42 door JSP »

Offline JSP

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 21
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #29 Gepost op: augustus 16, 2019, 00:52:53 »
Vorige maand nieuwe benzinefilter erop gezet:

Waarom deze? Omdat deze doorzichtig is kan je de kwaliteit van de benzine zien.

Plus deze is niet 45 graden maar 90 graden van elkaar de in en uitgangen is makkelijk om met de benzineleidingen uit te komen.





toerenteller ingebouwd:

« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2019, 00:59:13 door JSP »

Offline Experion

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 568
  • Gehakt
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #30 Gepost op: augustus 16, 2019, 09:36:45 »
Heb je ook een foto/video van die toerenteller werkend?
Ziet er cool uit!
'91 Si R.O.S.
'88 P7 1.0

Offline Maerijn

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 511
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #31 Gepost op: augustus 16, 2019, 09:45:03 »
wat een leuk filtertje! hoe heb je hem gemonteerd?

Offline 86EP70white

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 204
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #32 Gepost op: augustus 16, 2019, 11:52:19 »
Gemonteerd middels de originele klem als ik het zo zie :D
'86 Toyota Starlet P7
'70 Volkswagen Kever 1302S

Offline Patrix

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3890
Re: P7 1.3 DX > 2.X.L later
« Reactie #33 Gepost op: Gisteren om 10:04:09 »
Heb je ook een foto/video van die toerenteller werkend?
Ziet er cool uit!
Daar heb ik ook weleens aan gedacht, die dingen passen precies in dat vakje.
Alleen staat zo'n digitaal tellertje nooit stil volgens mij, cijfers verspringen continu.