Auteur Topic: P7 1.3 DX > 2.2L later  (gelezen 201 keer)

Offline JSP

  • Berichten: 4
P7 1.3 DX > 2.2L later
« Gepost op: maart 16, 2019, 07:22:12 »
Hallo allemaal,

Zover staat de Starlet bij de garage voor diverse achterstalligheid.

Ik ga voorlopig met de 2E APK waardig maken en rijden en de 5S blok bouwen op gemak.

Hierbij wat werk die nu verricht zijn:

- Motorolie + Filter + originele carterpakking
- PCV klep en rubber
kleppen stellen + pakkingen kleppendeksel
- Distributieriemset en keerringen (iemand heeft alleen de riem vervangen maar niet de spanner en meelooprol) oliepompkeerring op bestelling nog
- Waterpomp (lekkend thuis gekomen met vullen) Eerste pomp nog.
- Nieuwe rode koelvloeistof G12
- Koelsysteem doorspoelen
- Thermostaat vernieuwd(gebroken)
- Brandstoffilter (3.5jaar oud)
- Alle scharnineren insmeren
- remcilinders achter eventueel remschoenen
- Paar kleine roestplekjes
- Verdeelkap en rotor
- aandrijfashoes losgekomen onderweg (tiewrap?)
- linker koplamp lamphouder gebroken
APK
Motorswap + onderstel + op maat brace



























« Laatst bewerkt op: maart 23, 2019, 05:04:15 door JSP »

Offline Robinho

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 920
    • Sentimo radiatorbekleding
Re: P7 1.3 DX > 2.2L later
« Reactie #1 Gepost op: maart 16, 2019, 13:44:06 »
Veel succes!

Offline JSP

  • Berichten: 4
Re: P7 1.3 DX > 2.2L later
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2019, 05:03:18 »
Eerst de kleppen gesteld (geen foto)

remcilinder vervangen beide achter:



originele stuur erin:



kentekenplaat verlichting ook hersteld:



Nieuwe remvloeistof:



Nog een keerring gevonden vd oliepomp maar, ook een originele besteld.



APK gekeurd nu voor twee jaar.

« Laatst bewerkt op: maart 23, 2019, 05:20:42 door JSP »