Auteur Topic: Starlet P7 1.0 5-bak 118500 KM in zeer goede staat  (gelezen 7801 keer)

Offline M@rk

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 79
Starlet P7 1.0 5-bak 118500 KM in zeer goede staat
« Gepost op: februari 17, 2019, 11:54:38 »


Te koop aangeboden:
Met pijn in mn hart moet ik mijn geliefde Toyota Starlet P7 verkopen, omdat ik meer moet gaan rijden waar de starlet wat minder geschikt voor is. Dit zijn vaak ritten van 200km+, waarvoor ik met name onder slechtere weersomstandigheden een veiligere auto wil hebben. Daarnaast doet het mij pijn om de P7 hiervoor in te zetten, daarvoor vind ik hem te mooi en zijn er te weinig in goede staat over. Helaas heb ik geen plek/tijd voor nog een hobbyauto naast de MX-5.

90-95% snelwegkilometers, wordt altijd keurig warm gereden en nooit doorgehaald in de toeren e.d. Verbruik is 1 op 20/21, wegenbelasting valt 'ie onder het kwarttarief (47 euro in Groningen). Afgelopen anderhalf jaar enorm veel plezier aan gehad, en nooit bespaard op onderhoud. Ik ben de derde eigenaar, volledige onderhoudshistorie bekend.

Staat onderdeel/product:
Dit heb ik afgelopen periode vervangen/gedaan of in sommige gevallen laten doen:
-Krukaskeerring bakzijde
-Radiateurdop
-Zelftappende bouten vliegwiel (org Toyota)
-Versnellingsbak 5 Versnellingen
-Koppelingsset Valeo (nieuw)
-Versnellingsbak Olie Castrol
-Kontaktpunten vernieuwd
-Carburateur afgesteld (117500km)
-Timing afgesteld (117500km)
-Hoofdkoppelingscilinder
-Hulpkoppelingscilinder
-Trekhaak gemonteerd (enkel gebruikt voor fietsenrekje, kabelboom nog niet aangesloten)
-12V aansluiting interieur gemonteerd (nog niet aangesloten)
-Motorolie Kroon 10x40 semi-mineraal
-MANN oliefilter + caterring (117500)
-Wielen gebalanceerd (4 nieuwe banden, 3000km terug (Viking en Uniroyal)
-Laswerk reservewielkuip 2017
-Kokerbalken antiroestbehandelin g met gekookte lijnzaadolie
-Distributieriem, waterpomp, brandstoffilter en V riem vervangen in 2017 bij 104000km
-Lasreparatie in 2018, Klokkerholm verzinkte metalen wielkuipranden, gelast bij de benzinevulling en achter-zijruit
-Koppakking 2018, kop gevlakt
-Nieuwe schokdempers achter 2018, merk Japanparts
-Nieuwe ruitenwissers 6 maanden terug
Ongetwijfeld nog dingetjes vergeten  ;)

Prijs en prijsvoorwaarde:
Vraagprijs is €1950

Zoals je bovenstaand kan zien, heb ik veel geïnvesteerd in de Starlet. Realistisch gezien krijg ik dat nooit terug, maar de Starlet hoeft niet voor een habbekrats weg.

Extra Info:
APK 09/2019. De Starlet heeft rechtsvoor in het voorscherm een klein deukje en hier en daar wat gebruikerssporen waar bijv wat lak is bijgewerkt. Geen roest, de starlet is elke week/twee weken schoon gemaakt om roestvorming zoveel mogelijk te voorkomen. Is niet gepoetst voor de foto om een eerlijk beeld te geven.

- Originele spatlappen achter aanwezig
- Stoelhoezen niet inbegrepen, skai is in topstaat, niet verkleurd oid.

Foto's:




Contact info:
Per PB of via WhatsApp: 06 43 69 30 28. Het laatste is handiger, mocht je specifieke foto's willen

Locatie:
Blauwestad, Groningen

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Ophalen (Dat spreekt voor zich denk ik)
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2019, 12:54:38 door mister_fix_it »

Offline M@rk

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 79
Re: Starlet P7 1.0 5-bak 118500 KM in zeer goede staat
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2019, 11:34:06 »
Hier mag een slotje op. Hoewel enkele geintreseerden, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen de P7 weg te doen  :)