Hallo mensen,
Mijn naam is Glenn ben 29 en kom uit het hoge noorden (verder kan haast niet).
Vanaf mijn 18e rij ik eigenlijk alleen maar starlet's met tussendoor nog een paar corolla's (waarvan 1 een blacktop).
Eind vorig jaar heb ik toch besloten om een P9 4EFTE te kopen omdat deze al een lange tijd op mijn verlanglijst stond.
Eigenlijk is toen gelijk het virus overgeslagen en heb ik in korte tijd ook de P7 en P8 turbo gekocht.
Zowel de P7, P8 en P9 zijn volledig roestvrij, waarvan de P7 en P8 volledig opnieuw zijn gespoten. Alleen de P9 heeft z'n originele lak nog.
De P9 en P8 hebben een FMIC en de P7 een TMIC, die ik waarschijnlijk ook naar FMIC ga ombouwen, dit weet ik nog niet 100% zeker.
Bij de P8 ga ik het ook nog aanpassen hierbij loopt de buis naar de intercooler over het uitlaatspruitstuk heen en daarvoor (ook) onnodig lang is.
Jullie mening/ervaring is welkom!
Ik hoop hier met mede 4EFTE liefhebbers informatie te kunnen wisselen en wat te leren natuurlijk.
Gr Glenn
Foto's:
P9:

P8:



P7:

