Techniek > Optisch / Styling

Verkleurde lak herstellen?

(1/3) > >>

WesleyVDL:
Beste liefhebbers,

Mijn P9 straatsletje is na al die jaren flink verkleurd (zie foto's)

Mijn vraag was of dit nog is te herstellen door te polijsten en te behandelen. (uiteraard door een professionele detailer)

Het gaat met name om de zijkanten, dak en achterklep.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Wesley

SkaBla:
Het lijkt me dat hij ooit schade heeft gehad en bepaalde delen opnieuw zijn gespoten. Dat kun je met poetsen niet herstellen.

WesleyVDL:

--- Citaat van: SkaBla op oktober 30, 2018, 11:59:04 ---Het lijkt me dat hij ooit schade heeft gehad en bepaalde delen opnieuw zijn gespoten. Dat kun je met poetsen niet herstellen.

--- Einde van citaat ---

Mijn vader en ik denken ook dat deze een keer schade heeft gehad aan de voorkant en nieuwe of herstelde plaatdelen heeft gekregen aan de voorkant. Maar met betrekking tot de deuren en dergelijk die verkleurd zijn kan dit niet hersteld worden met een goede polijst/poetsbeurt?

Tax:
dat gaat niet lukken met een poets-polijstbeurt
ik ben poets al 28 jaar auto's maar dit is niet te herstellen omdat ik via de foto's al zie dat er inderdaad verschillende kleuren plaatwerk op zit

WesleyVDL:

--- Citaat van: Tax op oktober 31, 2018, 18:42:33 ---dat gaat niet lukken met een poets-polijstbeurt
ik ben poets al 28 jaar auto's maar dit is niet te herstellen omdat ik via de foto's al zie dat er inderdaad verschillende kleuren plaatwerk op zit

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor uw bericht!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie