Auteur Topic: Wesley's P9  (gelezen 348 keer)

Offline WesleyVDL

• SCH forum member
  • **
  • Remember me for who I am, not what I did.
Wesley's P9
« Gepost op: oktober 26, 2018, 16:08:43 »
Beste leden,

Al langere tijd lees ik hier verschillende topics en dacht, het is nu wel tijd om mezelf even op het internet te gooien :P

Ik ben Wesley en ik ben 22 jaar. Ik woon in Helmond (kan er zelf ook niks aan doen) en studeer ICT.

Ben al bijna 2 jaar eigenaar van een P9 na 2x een (snelle) VAG gehad te hebben, tevens ook 2x problemen mee gehad (toeval? :P) Lol, geen haat.
Heel veel plezier van en rijd echt geweldig.

Ik zal proberen foto's erbij te zetten maar of dat goed lukt, geen idee.

Op de foto's niet echt goed te zien maar de body van mijn straatslet is niet zo heel netjes meer helaas..

De blanke lak op het dak laat los, wat kleine beschadigingen die bijgetipt zijn en grotendeels verkleurd.

Er ligt momenteel een open uitlaat onder en een openluchtfilter. Ik heb nog een heleboel plannen maar daar zal ik wel andere topics voor aanmaken :)

Vragen stellen mag altijd natuurlijk!

Met vriendelijke groet,

Wesley
Remember me for who I am, not what I did.

Offline arjan91

• SCH forum member
  • **
  • Ha! Bier!
Re: Wesley's P9
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2018, 11:46:35 »
Welkom.
Hij ziet er op de foto's inderdaad prima uit.
Apart kleurtje
- Starlet p8 Gxi, '95 (Daily)

Online Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2018, 21:33:10 »
Welkom met de P9, idd een apart kleurtje.

Offline WesleyVDL

• SCH forum member
  • **
  • Remember me for who I am, not what I did.
« Reactie #3 Gepost op: oktober 27, 2018, 22:43:23 »
Inderdaad, er rijdt er nog eentje hier in de buurt in dezelfde kleur alleen is die niet verkleurd grrr haha

Rijdt heel fijn en toch best sportief, enig mankementje wat ik nu heb gekregen in bijna 2 jaar tijd is het slot van mijn bestuurdersdeur. Deze werkt niet meer. Ga ik morgen proberen te vervangen. Gewoon een slot besteld bij de dealer gecodeerd op mijn sleutel.

Voor de rest ben ik voorzichtig aan het kijken voor een 4 EFTE swap, maarja heb er zelf geen verstand van en gereedschap niet voor. Dus kijken of iemand het doet voor erbij of iets dergelijks.

Groetjes.
Remember me for who I am, not what I did.