Auteur Topic: Voorstellen Gerwin  (gelezen 168 keer)

Offline Garwien

Voorstellen Gerwin
« Gepost op: juli 01, 2018, 01:43:27 »
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje mee te kijken op dit forum en vond dat het tijd was om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Gerwin, ik ben 18 jaar en kom uit de buurt van Meppel. Heb sinds ongeveer 3 maanden mijn rijbewijs en heb toen vrijwel meteen deze beige Starlet gekocht! De aanleiding voor een Starlet was dat hij goedkoop en relatief snel was. En dat hij nog leuk te tunen is. Hij is inmiddels verlaagd, nieuwe velgen eronder, bumpers weer netjes gelakt (waarom doen niet alle p8's dit????) en er ligt een subwoofer achterin. Ook heb ik een bumper lip besteld en wil ik nog graag een spoiler hebben (dus mocht iemand nog wat hebben, dan ik hoor het graag). En na de zomer misschien ook nog een nieuwe uitlaat eronder knallen.

Ik heb zelf de ballen verstand van auto motoren etc. maar hoop op dit forum er toch wat wijzer mee te worden.

Hier volgt één foto, maar zal binnenkort ff wat meer foto's maken van de slet :-)

- Gerwin

Groetjes

Offline arjan91

• SCH forum member
  • **
  • Ha! Bier!
Re: Voorstellen Gerwin
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2018, 03:02:04 »
Welkom! Nette kar.

Heb nog een zwarte zachte spoiler liggen. Wat voor bumperlip heb je besteld?
Van laguna uit 2001 is ook mooi op maat te maken. Heb ik ook nog wel. :P
- Starlet p8 "Friend Limited", '94 (Donor)
- Starlet p8 Gxi, '95 (Daily)
- Starlet p8 GT '94 (Vriendin)

Offline Garwien

Re: Voorstellen Gerwin
« Reactie #2 Gepost op: juli 02, 2018, 20:31:52 »
Welkom! Nette kar.

Heb nog een zwarte zachte spoiler liggen. Wat voor bumperlip heb je besteld?
Van laguna uit 2001 is ook mooi op maat te maken. Heb ik ook nog wel. :P

Thanks! Heb de lip van Volkswagen Golf III VR6-Look besteld. En heb opzich wel interesse in de spoiler, zou je mij een foto willen sturen?

Groetjes