Auteur Topic: Hey Hey  (gelezen 743 keer)

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
Hey Hey
« Gepost op: mei 30, 2018, 18:21:16 »
Hey hey iedereen, ik "lurk" al een tijdje op dit forum, paar maanden geleden een accountje gemaakt en aanwezig geweest op de meeting in Zwolle.
Dus het werd nu toch wel tijd om mezelf voor te stellen ^^"

So, ik ben Shanna, 26 jaar oud en de vriendin van Maerijn hier op het forum. Werkzaam als verkoopmedewerkster / paraveterinair op de dierenafdeling van
een tuincentrum en daarnaast ook nog vrijwilligster bij het lokale dierenasiel. Mijn interesses liggen dus vooral bij dieren, maar ook concerten/festivals, Japan,
anime en tot op zekere hoogte sleutelen aan auto's xD

Ondertussen al weer 5 jaar mijn rijbewijs. De eerste 4 jaar heb ik in de P9 van mijn moeder gereden.

Vervolgens kreeg ik mijn huidige baan en werd ze er niet zo happy van dat ik voor het grootste gedeelte de P9 gebruikte.
Dus toen snel op zoek gegaan naar een eigen Starlet! het werd deze grijze P8 die al bekend is hier op het forum http://starlet-forum.nl/index.php?topic=24221.0

Maar na een tijdje begon het toch wel te kriebelen, want voordat ik de grijze P8 had ben ik een keer keihard gevallen voor een bordeaux/metallic rode P8 met een specifiek interieur...
Dus toen is de zoektocht begonnen en hebben we (in vergelijking met de grijze P8) dit wrak gevonden.
De grijze P8 is overigens naar mijn beste vriendin gegaan. Als ze die een keer gaat verkopen/in de prak rijd is het de bedoeling dat die terug komt bij ons.
Het zij om in te rijden of voor onderdelen =P

Hij was echt mega smerig, hier en daar wat schade en deuken en er zou best wel wat werk in gaan zitten. Maar na wat overtuiging heb ik hem toch gekocht.
Ondertussen is er al een beetje aan gesleuteld en ziet ie er nu zo uit.

Offline XX-33

• SCH forum member
  • **
  • EP71 1.3XL 4EFTE Turbo, Hasselbeck & Turbo
    • Facebook ;-)
Re: Hey Hey
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2018, 19:11:54 »
Wereld van verschil!
Welkom!
Starlet EP71 1.3XL 4EFTE Turbo: http://tinyurl.com/n7b7967
Build: http://tinyurl.com/m7qccpu
IT'S ONLY A 1.3, HONEST...

Offline Veening

• SCH forum member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2018, 19:27:57 »
Je zou hem haast niet terug herkennen zonder de deuken en met de meegespoten bumpers.
Ik vind hem ook hele mooie velgen hebben, wat voor model zijn het?

Offline joeysmit14

• SCH forum member
  • **
  • Starlet p8 1.3 Friend '94'
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2018, 20:33:49 »
Wauw hele verbetering sinds Zwolle inderdaad! Nog een dakspoilertje en misschien zouden witte knipperlichten ook mooi lijken! Mooi kleurtje ook inderdaad!

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: mei 30, 2018, 21:10:53 »
Welkom bij de club, de rode P8 ziet er strak uit, velgen staan er ook gaaf onder.

Offline Rage

• Admin
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
« Reactie #5 Gepost op: mei 31, 2018, 07:51:27 »
welkom :)
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2018, 16:14:40 »
Je zou hem haast niet terug herkennen zonder de deuken en met de meegespoten bumpers.
Ik vind hem ook hele mooie velgen hebben, wat voor model zijn het?

Het is de OS Mesh van Rota

Wauw hele verbetering sinds Zwolle inderdaad! Nog een dakspoilertje en misschien zouden witte knipperlichten ook mooi lijken! Mooi kleurtje ook inderdaad!

Dakspoiler ligt al klaar in de schuur! Moet alleen nog opnieuw overgespoten worden samen met groot gedeelte van de auto misschien later dit jaar.
Oh witte knipperlichten zijn wel een goed idee. Matched dan mooi met de Kouki achterlichten die er al op zitten

Offline RickBlueStarlet

• SCH forum member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2018, 15:51:31 »
Gave P9! Hele dikke velgen ook, wat is het merk/soort etc?

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2018, 20:30:19 »
P9?
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
« Reactie #9 Gepost op: juni 07, 2018, 15:17:10 »
Gave P9! Hele dikke velgen ook, wat is het merk/soort etc?

Uuuh, dit is toch echt een P8 x'D velgies zijn van Rota, model OS Mesh

Offline BiToneStarlet

• SCH forum member
  • **
« Reactie #10 Gepost op: juni 07, 2018, 16:25:14 »
Zo dat is een verschil! Ziet er ineens veel moderner en sportiever uit met mee gespoten bumpers en andere velgen. Is de auto helemaal opnieuw gespoten? De kleur lijkt namelijk iets anders. Kan ook het licht zijn. Heb je nog meer plannen voor de P8?

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: juni 07, 2018, 23:16:23 »
Komt inderdaad door het licht. Maar hij kan wel een spuit- en uitdeukbeurt gebruiken. Waarschijnlijk ergens in het najaar samen met de dakspoiler. Vandaag dan hoedenblank speakers van jbl besteld, zodat er tenminste fatsoenlijk muziek gedraait kan worden. Waarschijnlijk moet er wat aan de schokbrekers/vering gebeuren. Eentje lekt er en als ik naast mezelf nog andere personen vervoer loopt mijn rechter achterband aan  :'( Dus verlagen denk ik momenteel helemaal nog niet aan. Misschien nog een tellerbak erin met toerenteller. En op een gegeven moment moet de vooruit vervangen worden. Zit een mooie ster in en een putje van een steen. Verder nog wat kleine dingetjes die ik nu vergeten ben denk ik. En ik ben nog steeds aan het schoonmaken, want na 3 maanden kom ik nog steeds plekken tegen met groene aanslag.

Offline XX-33

• SCH forum member
  • **
  • EP71 1.3XL 4EFTE Turbo, Hasselbeck & Turbo
    • Facebook ;-)
« Reactie #12 Gepost op: juni 07, 2018, 23:32:10 »
zou juist als je de schocks vervangt meteen de verlaag veren monteren, scheelt je 1x werk
Starlet EP71 1.3XL 4EFTE Turbo: http://tinyurl.com/n7b7967
Build: http://tinyurl.com/m7qccpu
IT'S ONLY A 1.3, HONEST...

Offline RickBlueStarlet

• SCH forum member
  • **
« Reactie #13 Gepost op: juni 08, 2018, 00:21:51 »
Hoooo P8 natuurlijk! Typefoutje  ;D.

Offline Maerijn

• SCH forum member
  • **
« Reactie #14 Gepost op: juni 08, 2018, 09:02:26 »
Zit ook te denken aan een KYB setje, en prijs valt mee:

http://www.greenline.jp/catalogue/bproduct.php?category=suspension&subtype=Shock%20Absorbers&brand=KYB&series=&name=New%20SR%20Special&fromlink=1

Dan zal ik maar eens gaan zoeken naar een verstelbare panhard...  O:)
« Laatst bewerkt op: juni 08, 2018, 09:08:09 door Maerijn »

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
« Reactie #15 Gepost op: juni 08, 2018, 12:21:09 »
@Maerijn dat mag jij lekker allemaal uit gaan zoeken. Dat gaat mij mijn pet te boven :P

Bedenk me net dat we de koppeling ook nog moeten vervangen.

Offline BiToneStarlet

• SCH forum member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: juni 10, 2018, 13:02:16 »
Heb je bredere banden dan standaard? Ik heb dat namelijk wel en heb dat probleem ook. Er zit zo'n randje op het spatbord waar de band aan loopt. Dat randje is wel om te buigen met een rubberen hamer. Moet je wel met een f÷hn de lak warm maken anders kan deze gaan basten.

Ook voor het sterretje kan je een sterretjes reparatie kit kopen op ali express voor een paar euro.

Offline Shanna

• SCH forum member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: juni 14, 2018, 13:08:51 »
Yep, ben van 145/80r13 naar 195/45r15. We zaten er al aan te denken om iets met dat randje te doen, maar ik weet niet of ombuigen genoeg is gezien de breedte van de band.

Offline mister_fix_it

• Admin
  • ┤PrutĚser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
« Reactie #18 Gepost op: juni 15, 2018, 14:36:46 »
Als je de goeie velen hebt is het meestal niet nodig om een randje om te buigen.
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too