Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 572 keer)

Offline Bash

Even voorstellen
« Gepost op: mei 03, 2018, 12:13:33 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas, ik ben 20 jaar en ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Toyota Starlet p9. Ik ben geboren en getogen in Groningen en studeer hier aan de Universiteit, op dit moment 2e jaars. Vanaf kleins af aan heb ik al affiniteit met auto's, met een voorkeur voor JDM.

Voordat ik deze Starlet heb gekocht heb ik nog een dik half jaar in een Volvo 240 gereden, die we met vrienden als vakantiebak hadden gekocht. Hij heeft daarna nog en tijdje voor de deur gestaan maar werd me toch, niet onlogisch, veel te duur. Wel moet ik zeggen dat ik het ontzettend mooi vind om in zo'n grote oude bak te rijden, dus wellicht wanneer er later weer geld voor is staat er ooit weer een voor de deur.

Nu door naar het belangrijkere werk, de p9. Nadat de 240 was verkocht ben ik vrijwel meteen op zoek gegaan naar een nieuwe auto. Met mijn voorliefde voor JDM ben ik op zoek gegaan en ben ik al snel bij de Starlet uigekomen. In eerste instantie omdat hij gewoon de mooiste was van de kleine hatchbacks. De Starlet die nu voor de deur staat is dus een p9 uit 1998, met de teller net over de 100.000 heen. hij is Gekocht bij Toyota Louwman in Groningen, en heeft voor mij 2 andere eigenaren gehad. Na de eerste proefrit was het meteen wel duidelijk, dit moest hem worden.

Erg grote plannen heb ik op dit moment niet met de p9. Het enige dat op korte termijn zou kunnen gebeuren is het aanschaffen van een mooie set lichtmetalen velgen, de RS wieldoppen die er nu onder staan moeten eigenlijk zo snel mogelijk weg. Het liefst de velgen die onder de duurdere uitvoeringen van de p9 staan. Voor de lange termijn zou ik wellicht nog de koplampen en achterlichten willen vervangen door Glanza onderdelen en de bumpers willen laten overspuiten in de kleur van de carrosserie.

Groetjes Bas

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2018, 18:35:25 »
Welkom met de P9, ziet er zeer netjes uit, en met die km stand kun je er nog wel even tegenaan.

Offline JZ

• SCH forum member
  • **
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: mei 13, 2018, 21:43:02 »
Welkom!