Auteur Topic: Starlet P8 Friend 1991 215000km - LEKKE KOPPAKKING  (gelezen 5970 keer)

Offline cvweert

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 8
Starlet P8 Friend 1991 215000km - LEKKE KOPPAKKING
« Gepost op: april 03, 2018, 21:59:26 »
Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden:
Toyota Starlet P8 uit 1991 met 215000km op de teller en helaas een lekke koppakking

Staat onderdeel/product:
27 jaar oud, dus gebruikt.

Prijs en prijsvoorwaarde:
200 (geen idee eigenlijk wat ik kan vragen, bieden staat vrij, ik weet wat ik bij de sloper krijg.

Extra Info:
Wagentje is 27 jaar oud en gebruikt, dus het is niet de allermooiste meer. Maar voor de handige harry hier op het forum vast nog te repareren.
Liep toen de koppakking nog in leven was zeer prima, heb er altijd met plezier in gereden.
Banden en velgen zijn in goede staat (best veel profiel) en de versnellingsbak en koppeling werken top!
Redelijk recent nog voorzien van een nieuwe thermostaat, nieuwe radiateur en kachelradiateur (een goede gebruikte).
Er zit in Celica stuur in ipv de originele, ligt wel lekker in de hand.
Links en rechts wel wat deukjes en roestplekjes, maar prima als donorauto denk ik.
Distributieriem is bij 197000km vervangen. APK tot september 2018.
Verstralers kunnen evt blijven zitten, maar dan moet het bod goed genoeg zijn.
Radio en speakers haal ik er zelf uit voor de volgende auto.

Foto's:


Contact info:
Liefst DM, mail kan op cwj.vanweert (at) gmail.com

Locatie:
Eindhoven

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Past niet zo goed in een pakketje, dus ophalen is wel handig. LET OP: auto is niet te rijden!Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden/gevraagd:
(laat staan wat van toepassing is)

Staat onderdeel/product:


Prijs en prijsvoorwaarde:


Extra Info:
(bijvoorbeeld apk, toelichting verkoop/gevraagd, etc)

Foto's:
(foto's zijn verplicht bij een verkoop topic. weet je niet hoe dit moet, volg dan de uitgebreide how-to. zie http://www.starlet-forum.nl/index.php?topic=16760.0 )
Geen links plaatsen naar je foto's op bijv. marktplaats, gewoon hier posten zodat ze direct zichtbaar zijn.

Contact info:


Locatie:


Verzenden & verzendvoorwaarde:

1991 - Starlet P8 1.3 Friend - Wit - 199.000km