Beste Starlet rijders,
Mijn naam is Robert, in oktober heb ik mijn rijbewijs gehaald en twee weken later deze mooie Starlet opgehaald. Ik wou graag een Starlet op LPG omdat ik gewoon lekker wil rijden zonder elke keer aan mijn portemonnee te denken. Dat is gelukt! Ik heb sinds mid december al 6000km gereden!
Toevallig kom ik ook uit Leeuwarden. Sybrand, die zich ook net voor gestelt heeft, had ik al een keer zien rijden. Klein wereldje blijkbaar!
De 4e eigenaar heeft hem laten spuiten. Deurhendels en bumpers ook mooi mee gespoten. Ziet er toch een stukje moderner uit.
Zwart dak

Zwart "interieur". Gewoon stoel hoezen met schuim er onder. Ziet er leuk uit, qua comfort...tja kan beter...

De vorige eigenaar had mij dit forum aangeraden, WouterStarlet heet hij hier. Ik kon gelijk al lezen dat hij niet eerlijk is geweest over de km stand. 370K toen hij hem kocht. Hij verkocht hem aan mij met zogenaamd 255K... Maar de teller is vervangen en hij heeft een keer een nieuwe motor gehad, ook door de 4e eigenaar. En gelukkig is het een Starlet!
Plannen tot nu toe zijn eerst de O2 censor vervangen! Radiator ventilator fixen voor het warme weer... Dan misschien kijken of ik er andere stoelen in kan krijgen. Ringtank lijkt me ook wel mooie upgrade. Maar als het goed is kan ik wat verder rijden op de 26L met een nieuwe O2 censor!