Auteur Topic: 5 deurs BiTone P9 op LPG  (gelezen 350 keer)

Offline BiToneStarlet

5 deurs BiTone P9 op LPG
« Gepost op: maart 30, 2018, 15:07:32 »
Beste Starlet rijders,

Mijn naam is Robert, in oktober heb ik mijn rijbewijs gehaald en twee weken later deze mooie Starlet opgehaald. Ik wou graag een Starlet op LPG omdat ik gewoon lekker wil rijden zonder elke keer aan mijn portemonnee te denken. Dat is gelukt! Ik heb sinds mid december al 6000km gereden!

Toevallig kom ik ook uit Leeuwarden. Sybrand, die zich ook net voor gestelt heeft, had ik al een keer zien rijden. Klein wereldje blijkbaar!

De 4e eigenaar heeft hem laten spuiten. Deurhendels en bumpers ook mooi mee gespoten. Ziet er toch een stukje moderner uit.

Zwart dak

Zwart "interieur". Gewoon stoel hoezen met schuim er onder. Ziet er leuk uit, qua comfort...tja kan beter...

De vorige eigenaar had mij dit forum aangeraden, WouterStarlet heet hij hier. Ik kon gelijk al lezen dat hij niet eerlijk is geweest over de km stand. 370K toen hij hem kocht. Hij verkocht hem aan mij met zogenaamd 255K... Maar de teller is vervangen en hij heeft een keer een nieuwe motor gehad, ook door de 4e eigenaar. En gelukkig is het een Starlet!

Plannen tot nu toe zijn eerst de O2 censor vervangen! Radiator ventilator fixen voor het warme weer... Dan misschien kijken of ik er andere stoelen in kan krijgen. Ringtank lijkt me ook wel mooie upgrade. Maar als het goed is kan ik wat verder rijden op de 26L met een nieuwe O2 censor!

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
Re: 5 deurs BiTone P9 op LPG
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2018, 15:19:11 »
Bekende starlet inderdaad! Lambdasensor kapot denk je?
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2018, 21:24:37 »
gaaf dat het een 5 deurs is :), die zie je niet zo vaak
'91 Si
Meer nie

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2018, 22:47:40 »
Welkom, leuk wagentje

Offline joeysmit14

• SCH forum member
  • **
  • Starlet p8 1.3 Friend '94'
« Reactie #4 Gepost op: maart 30, 2018, 23:05:12 »
Welkom! Ik heb je laatst ook al eens zien rijden in Leeuwarden. Leuk ook die two tone

Offline dr doggystyle

• SCH forum member
  • **
  • Blankie '85 P7 1.3 DX AUT & Blankie '92 P8 1.3 XLI
    • Dr Doggystyle's P7 Automaat
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2018, 00:12:03 »
welkom hierzo
leuke auto  :shades:
De mooiste P7 van nl : 1) die witte van JP !
2) die witte van bac1354 & blauwe van klayven
3) die rode van sidney

Offline BiToneStarlet

« Reactie #6 Gepost op: april 02, 2018, 12:50:09 »
Hey SkaBla, heb jij de distributie riem ongeveer 3 jaar geleden vervangen? Vorige eigenaar zei dat iemand op het forum dit had gedaan. Lambda sensor heet het officieel in het Nederlands inderdaad. Hij loopt soms niet helemaal lekker stationair ook het verbruik is een stuk hoger dan te verwachten. Had al de temperatuur sensor vervangen. Na het uitlezen van de diagnostiek kreeg ik code 21. Oxygen sensor.

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
« Reactie #7 Gepost op: april 02, 2018, 16:52:00 »
Ja die heb ik toen op locatie vervangen in Nordhoorn. Als de diagnose het aangeeft dan is het verstandig om te vervangen.
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)