Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 619 keer)

Offline SvDijk

• SCH forum member
  • **
Voorstellen
« Gepost op: maart 05, 2018, 16:40:59 »
Goedemiddag,

Mijn naam is Sebastiaan, ben 28 jaar en ik woon in het pittoreske Amsterdam.
Sinds twee maanden ben ik in het bezig van een prachtige lichtblauwe Starlet P9.
Mijn vorige auto was een AE82 Corolla uit '87, maar die werd wat minder en daarnaast kon ik er geen parkeervergunning voor krijgen in het centrum van Amsterdam :'(
Naast mijn Starlet heb ik nog een klassieke Mini Cooper in British Racing Green met een wit dak en go-faster stripes op de motorkap. Momenteel is dat een lang lopend project, zoals dat wel vaker is met Engelse auto's...

Ik heb me aangemeld op dit forum om wat informatie te zoeken (en te vinden..) en te kijken of ik aan wat onderdelen kan komen om hem weer helemaal goed te krijgen.

Inmiddels al flink wat onderhoud gedaan en er komen nog wat klussen aan, dus ik heb weer wat te doen.

Eerste grote klussen zijn de radiateur + thermostaat vervangen en een nieuwe distributieset + oliekeeringen plaatsen.

Gegroet

Sebastiaan

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2018, 16:42:25 »
welkom :)
'91 Si
Meer nie

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: maart 05, 2018, 19:05:03 »
Welkom met de P9, oude Mini is ook leuk, zijn net skeltertjes

Offline JZ

• SCH forum member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: maart 05, 2018, 22:01:32 »
Welkom  ;D Jammer van je Corolla.

Offline SvDijk

• SCH forum member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: maart 06, 2018, 19:05:55 »
Dank allemaal!
De mini is zeker een auto waar je meteen een grijns van op je gezicht krijgt als je erin stapt, zeker met de 1,3 motor :)

Ik miste de corolla meteen nadat ik hem verkocht had, heb er 4 jaar heerlijk in gereden. Grootste probleem was een roestplekken onder het voorraam die er een scheur in drukte, daardoor kwam hij niet meer door de apk. Die auto heeft me zeker met het toyota virus aangestoken!