Auteur Topic: Hallo  (gelezen 434 keer)

Offline Jenny

Hallo
« Gepost op: januari 11, 2018, 13:30:41 »
Al 15 jaar ben ik de trotse bezitter van mijn blauwe Starlet. Nu heb ik me aangemeld op dit forum omdat ik de auto moet verkopen. Ik begrijp inmiddels dat ik hier op het forum mijn auto (nog) niet kan aanbieden. Maar kan wel de berichten napluizen om te zien wat een redelijk bod is.

Al met al zal ik niet lang actief zijn op dit forum. Wel leuk om te lezen wat er zoal in de wereld van de Starlet omgaat.

Jenny

Offline Sjeeko

• SCH forum member
  • **
  • Starlet P8
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2018, 19:01:24 »
Welkom,

Heb je ook foto's van de auto?
Starlet P8 1.3 smash 1995

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2018, 19:31:02 »
Jammer dat je de auto na 15 jaar weg moet doen :'( na zo'n lange tijd ben je er bijna mee vergroeid.

Offline Jenny

« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2018, 10:14:52 »
Na 15 jaar ben je zeker met een auto vergroeid. Mijn eerste auto, zelf voor gespaard en gekocht bij de dealer (Ik was toen 20 jaar). Had toen 45000 km gereden en was net 5 jaar oud. Hij stond midden in de showroom te glimmen. En riep,... Jenny koop mij! het was liefde op het eerste gezicht.
Hij heeft gediend als mijn trouwauto, ik heb erin gezeten met 2 dikke buiken en het allervoornaamste is dat hij me in die 15 jaar nooit in de steek heeft gelaten. Waar andere niet door de sneeuw kwamen reed ik (op de gewone "zomer"banden) lachend verder. Waar zo'n gastje in een golf GTI meent bij het verkeerslicht te kunnen winnen van mij ben ik als eerste weg  ;D

Maar aan alle goede dingen komt een eind. Mijn schoonmoeder mag niet meer rijden en zij heeft een Yaris uit 2005 met zo'n 72000 km op de klok. Deze auto kan ik overnemen. En aangezien de Starlet nu toch echt begint na te laten is een keus snel gemaakt. Maar neem van mij aan dat ik een traan laat als hij weg is. Ik hoop dan eigenlijk ook dat hij bij een starlet liefhebber terecht komt. Dat maakt een "leed" dan wat dragelijker.

wat betreft foto's zat ik een beetje te stoeien met het plaatsen ervan. Ligt niet aan de beschrijving hoe het moet, maar ligt aan mijn computervaardighede ::)

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: januari 13, 2018, 19:57:45 »
Haha goed verhaal :) en er komt iig weer een Toyota voor terug ;)