Auteur Topic: Spoiler P7 sloperij in Groningen  (gelezen 191 keer)

Offline Sjeeko

• SCH forum member
  • **
  • Starlet P8
Spoiler P7 sloperij in Groningen
« Gepost op: december 18, 2017, 19:58:22 »
Vandaag was ik bij een sloperij in Groningen, en daar stonden meerdere Starlets veel P8's en 1 P9 en ook nog een P7,  dus mocht je nog wat spullen zoeken voor je auto daar staan veel P8 en, maar nu even het fijne, er stond dus ook een P7 en die had een achterspoiler, ik durft niet precies te zeggen hoe en wat, want hij stond bovenop een andere auto. heb alleen wel snel even een fotootje gemaakt, voor degenen onder ons die nog zo'n spoiler zoeken en in de buurt van Groningen wonen.

PB maar voor welke sloperij, wil hier geen reclame ofzo maken.
Starlet P8 1.3 smash 1995

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
Re: Spoiler P7 sloperij in Groningen
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2017, 20:43:30 »
volgensmij zijn die spoilers niet extreem zeldzaam, grillen met mistlichten daarentegen zijn wel redelijk wat waard
mn broer heeft ooit 1 van zn auto's naar de sloop gedaan met een goede set lichten erop(originele), hij wist toen nog niet dat die wel wat waard zijn :/
'91 Si
Meer nie

Offline Sjeeko

• SCH forum member
  • **
  • Starlet P8
« Reactie #2 Gepost op: december 18, 2017, 21:04:57 »
Nee, dat is misschien zo, maar ik dacht meldt het even voor degenen die er belang bij hebben.
Starlet P8 1.3 smash 1995

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
« Reactie #3 Gepost op: december 18, 2017, 21:19:33 »
Dat is altijd aardig :)
'91 Si
Meer nie

Offline DOHCmeSOHC

• SCH forum member
  • **
  • Drive 'er straight sideways!
« Reactie #4 Gepost op: december 18, 2017, 22:13:17 »
Think again, P7 spul wordt erg schaars, spoilers en voorlippen zijn gewild :)

Offline XX-33

• SCH forum member
  • **
  • EP71 1.3XL 4EFTE Turbo, Hasselbeck & Turbo
    • Facebook ;-)
« Reactie #5 Gepost op: december 18, 2017, 22:22:27 »
volgensmij zijn die spoilers niet extreem zeldzaam, grillen met mistlichten daarentegen zijn wel redelijk wat waard
mn broer heeft ooit 1 van zn auto's naar de sloop gedaan met een goede set lichten erop(originele), hij wist toen nog niet dat die wel wat waard zijn :/

weet niet welke spoilers jij bedoeld, maar p7s spoiler gaat tegenwoordig voor heeel wat meer weg dan 3 jaar geleden haha
Starlet EP71 1.3XL 4EFTE Turbo: http://tinyurl.com/n7b7967
Build: http://tinyurl.com/m7qccpu
IT'S ONLY A 1.3, HONEST...

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
« Reactie #6 Gepost op: december 19, 2017, 10:36:55 »
interesting :), mn broer heeft 3 p7's gehad inclusief de huidige, en 2 hadden zon spoiler origineel, 1 had mistlampen origineel :)

ik moet er nog een beetje aan wennen dat sommige p7's ouder dan 30 jaar zijn dus dat alles wel bijzonder is ;)
'91 Si
Meer nie

Offline DOHCmeSOHC

• SCH forum member
  • **
  • Drive 'er straight sideways!
« Reactie #7 Gepost op: december 19, 2017, 18:07:05 »
Ik heb een 1.3s in perfecte staat gekocht voor een bedrag waar je nu niet eens een gare 1.0 special koopt. 't spul raakt op.

Offline 86EP70white

• SCH forum member
  • **
« Reactie #8 Gepost op: december 19, 2017, 18:24:20 »
Ik sprak laatst een goede kennis van mijn schoonpa, die best vent had vroeger een P6 in concoursstaat. "Ik heb er ooit een dubbel-assige caravan mee verplaatst... Niet kapot te krijgen die Starlets!"... Maar je hebt hem wel weg gedaan :'(

Ben zelf ook heel zuinig op de P7, krijgt tijdig het nodige onderhoud. Wil hem zo lang mogelijk houden, je gaat ze vanzelf minder zien...!
'86 Toyota Starlet P7

Offline Experion

• SCH forum member
  • **
  • Gehakt
« Reactie #9 Gepost op: december 19, 2017, 19:30:33 »
zeer spijtig dat ze zeldzamer worden, ik vind zelf een p7 ook mooier dan een p8, maar vond het exemplaar wat ik zelf kocht wel heel mooi :)

mn broer is een echte p7 man :)

eerste auto: p7 1.0 special voor 175 euro, met mistlichten en zon spoiler dink, 120kkm perfect ding, nu op de sloop :/
tweede auto: p7 1.3 DX automaat, op het eind rammelde de drijfstangen er ongeveer uit en was de koppakking lek omdat hij op iets te veel diesel had gereden.
derde auto: p9 met enige luxe, daar is een 4efte in gegaan die rot is gedraaid doordat er geen kvs meer in zat.
vierde auto: p7 1.3 XL eerst stuurbekrachtiging erop, toen airco(nog met de carb) toen een 2e-e kop erop, en nu een 4efte erin :) hij heeft met deze auto al meer dan 80kkm gereden en hij staat nu op 308kkm :)
'91 Si
Meer nie