Auteur Topic: Interieur word niet warm  (gelezen 1417 keer)

Offline M@rco

• SCH forum member
  • **
Re: Interieur word niet warm
« Reactie #25 Gepost op: februari 16, 2018, 19:59:00 »
Heb er zooitje ontstopper in gehad (best pittig spul), inlaten werken, doorspoelen en nog een restantje Antikal erin en weer laten inwerken, daarna weer flink doorgespoeld, eerst in tegengestelde richting, daarna met de stroming mee.

Helaas, hij geeft nu mss iets meer warmte via de roosters  tegen de voorruit aan, maar recht het interieur in is en blijft maar een lauwe boel.....

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
« Reactie #26 Gepost op: februari 16, 2018, 20:17:58 »
Dan wordt het vervangen. Dashboard uitbouwen en vervangen.
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline M@rco

• SCH forum member
  • **
« Reactie #27 Gepost op: februari 17, 2018, 11:52:19 »
Ik krijg nog steeds geen notificatiemails, verdwijnen rechtstreeks de spam bak in, ondanks dat ik de afzender aan adresboek heb toegevoegd...

Dashboard uitbouwen, daar heb ik denk al een week voor nodig, en dan een maand om weer terug in te bouwen en dan een hand vol schroefjes over houden  en afgebroken pootjes ;D

Mss dat ik daar van de zomer nog eens aan ga beginnen (heb je zo'n ding liggen?)

Offline mister_fix_it

• Admin
  • ┤PrutĚser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
« Reactie #28 Gepost op: februari 17, 2018, 13:56:48 »
voorhamer, werkt heel snel, en geen schroefjes over.... dat zijn al 2 nadelen minder :P

afgebroken pootjes had je toch al ;)
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too