Auteur Topic: te koop: Starlet P8 ´93  (gelezen 5671 keer)

Offline pietje

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 81
te koop: Starlet P8 ´93
« Gepost op: november 18, 2017, 12:49:03 »
Te koop aangeboden:
Starlet P8 XLI 1.3 12v benzine van Juni 1993. 75 PK (55 kW)

Staat onderdeel/product:
Ik bied hierbij mijn goed gebruikte Starlet, als tweede eigenaar, aan. Heb er de afgelopen acht jaar heerlijk in rondgereden. Heeft 272.000 km gereden en loopt nog uitstekend. Uitgebreide onderhoudsgeschiede nis aanwezig. De eerste 170.000 km altijd door dezelfde monteur onderhouden. Veel onderhoudsonderdele n zijn in de loop der tijd vervangen. Distributie set recent laten vervangen. In aller eerlijkheid dien ik te vermelden dat het vochtige NL klimaat de linker doorpel aan het opeten is. Hier is het eea aan gelast.

Gecombineerd verbruik van ongeveer  1 : 16

Aanwezige opties:
- Climair zijwindschermen,
- GTT voorpootbrug,
- SI stabilisatiestang voorzijde,
- P24 teller unit met toerenteller (tellerstand wijkt dus af)
- KN luchtfilter insert
- hoedenplank speakers voorbereid en je mag ook m´n oude Sony radio/mp3/cd speler overnemen.
- Achterruiten met folie getint.
- voor- en zij knipperlichten met wit glas
- Derde remlicht LED

Bij verkoop anders dan via dit forum zullen de speciale onderdelen niet bij de prijs inbegrepen zitten. Zo blijft het eea in roulatie voor die het waardeert!

Prijs en prijsvoorwaarde:
250,- en reële voorstellen worden geaccepteerd. Tevens als donor auto aangeboden

Extra Info/APK:
APK tm februari 2018.  Auto remt niet meer zo goed. Het ontluchten van de remmen en vervangen van de meegeleverde remblokken zal een hoop schelen.


Foto's:












Contact info:
Voor vragen en interesse gelieven te mailen naar (MAIL ADRES WEG GEHAALD OMDAT DE AUTO VERKOCHT IS) .
Regio Rotterdam


« Laatst bewerkt op: november 19, 2017, 13:43:43 door pietje »

Offline pietje

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 81
Re: te koop: Starlet P8 ´93
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2017, 13:42:53 »
Na 20 minuten op autoscout24 gestaan te hebben melde de eerste gedesinteresseerde zich aan. Een dag later verkocht. De auto gaat met 272.000+ (!) gereden km richting verwegiestan voor het motorblok. Wederom veroverd de Starlet de wereld met het niet kapot te krijgen reeten sterke blok! Vele fijne en veilige kilometers iedereen in z´n Slet toegewenst!

De voorpootbrug, zijwindschermen en KN luchtfilter gooi ik binnenkort op het forum ter aangeboden.

Er mag een slotje op het topic bvd!
« Laatst bewerkt op: november 19, 2017, 13:57:18 door pietje »