december 14, 2017, 17:59:17

Auteur Topic: meeting omgeving Zwolle?  (gelezen 560 keer)

Offline skuurman

• SCH forum member
  • **
Re: meeting omgeving Zwolle?
« Reactie #25 Gepost op: november 23, 2017, 10:35:25 »
Ik denk ook dat het pas in 2018 gaat gebeuren, lijkt mij in ieder geval het handigst aangezien je straks ook met de feestdagen zit. Ook a is het dan zeer waarschijnlijker kouder als het nu is, mag het de pret niet drukken neem ik aan.
Starlet p9 Sport '97

Offline Mat

• SCH forum member
  • **
« Reactie #26 Gepost op: november 24, 2017, 15:49:56 »
misschien handig als iedereen ff het lijstje aanvult en hun voorkeursplek te kiezen uit mac zwolle of nieuwleusen sportvelden (parkeerplaats)
aan de hand hiervan kunnen we kijken waar de handigste plek is.

moet je voor een parkeerplaats meeting een vergunning aanvragen? of contact hebben gehad met de gemeente?

-Skuurman
- Acronox

Officieel of onofficieel? Zolang je geen onrust stookt kan het ze in de meeste regio's het gros van het jaar niet schelen, maar je 1) de APV er op na moeten lezen (die van Zwolle vindt je hier (versie 2015)) en 2) netjes vragen kan altijd. Oh, en de Wet openbare manifestaties natuurlijk.

Houdt er op parkeerplaatsen rekening mee dat die nog wel eens eigendom kunnen zijn van het bedrijf wat er aan vast zit, dat kon nog wel eens roet in het eten gooien bij bijvoorbeeld de Mac.

Zet mij er in ieder geval maar bij. Als ik het zo zie hebben we de volgende lijst:

- skuurman
- Acronox
- Rage (misschien)
- joeysmit14
- Sjeeko
- Mat

Plus wat halve toezeggingen dat ze het wel leuk vinden, dus denk dat er voldoende animo is.
« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 15:58:56 door Mat »

Offline skuurman

• SCH forum member
  • **
« Reactie #27 Gepost op: november 24, 2017, 17:40:52 »
daar heb je wel een punt Mat, maar stel we gaan naar de mac in Zwolle. als we daar een consumptie halen zijn we eigenlijk klanten en kunnen ze je niks maken.
maar dan ga je wel een smerig spelletje spelen vind ik zelf, mij maakt het niet uit wat de locatie wordt. parkeerplaats in Nieuwleusen is groot zat maar is wel in de bebouwde kom, en vaak zijn meetings wel luidruchtig voor zover ik ze heb meegemaakt.

wat we ook kunnen doen is bij de mac verzamelen met zijn allen en dan in één stoet naar de parkeerplaats in Nieuwleusen rijden?
Starlet p9 Sport '97

Offline JamesDelPuttro

• SCH forum member
  • **
« Reactie #28 Gepost op: november 28, 2017, 00:44:55 »
Ligt een beetje aan de datum, maar ik wil er zeker bij zijn. ik woon 5km van hardenberg af dus nieuwleusen of zwolle is zeker te doen voor mij
Racing stripes... + 20 pk

Offline JohnnyP7

• SCH forum member
  • **
« Reactie #29 Gepost op: december 05, 2017, 23:22:45 »
Ja eindelijk animo voor een meeting in het oosten van het land! Ik ben zeker voor, kom uit Hellendoorn. Alleen dan word het voor mij ook vanaf 1 maart ivm winterslaap!