Auteur Topic: onregelmatig lopen bij constant gas  (gelezen 97 keer)

Offline Deospray_ultra_dry

• SCH forum member
  • **
onregelmatig lopen bij constant gas
« Gepost op: oktober 06, 2017, 14:12:46 »
Beste starletlovers,

Als ik een koude motor heb, hapert hij als je net boven stationair loopt. Dus bij de 1200 toeren gok ik, belast. (onbelast misschien ook maar dat is lastig te checken) Het is dus vooral als ik 's ochtends rustig wegrijd met een koud blok. Als ik dan meer gas geef is het over maar stationair wegrijden gaat ook gewoon probleemloos. Het is net alsof je af en toe op de rem trapt ofzo.

Als het blok warm is gaat het verder prima in dit toerengebied. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Vacuumlek? Brandstoffilter?

Thanks alvast,

Deospray_ultra_dry

ps het is een p8 met 2e-e motor :)

Offline daandc

• SCH forum member
  • **
  • toyota liefhebber
Re: onregelmatig lopen bij constant gas
« Reactie #1 Gepost op: oktober 06, 2017, 20:53:51 »
Waarschijnlijk zit je gasstandschakelaar tussen het gebied stationair en halfgas waardoor de schakelaar dit ziet .

Beetje bonanza effect ik heb het zelfde dit is eigenlijk starlet eigen die luisteren en reageren direct op de bediening van het gaspedaal .

Niks om je zorgen te maken .
Beter een oude japanse die het doet , dan een jonge europese die je duwen moet !!

Offline Deospray_ultra_dry

• SCH forum member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: oktober 08, 2017, 12:42:16 »
Hey Daandc, hartelijk bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken!  :shades:

Offline SkaBla

• SCH forum member
  • **
    • Onderdelen lijst
« Reactie #3 Gepost op: oktober 08, 2017, 17:51:36 »
Hoe is de staat van onderhoud? Bougies al eens vervangen?
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)