Auteur Topic: Esperante's P8  (gelezen 121 keer)

Offline Esperante

Esperante's P8
« Gepost op: augustus 13, 2017, 20:39:13 »
Hallo allemaal!

Mijn naam is Julian, maar noem me maar Esperante; zo noemt iedereen me. Ik ben een 18 jarige gozer die de weg op oog heeft, en dus de opleiding Vrachtwagenchauffeu r gaat doen. Vrij weinig verder te zeggen over mezelf, dus hierbij hetgeen waar we geintresseerd in zijn; mijn babyblauwe Starlet.

Ik heb mijn 1990 P8 gekocht een dag voor mijn 18e verjaardag, dus mijn eerste auto. Hij was nog helemaal standaard met ongeveer 92000km op het klokje, en zag er voor z'n 27 jaar oud nog best netjes uit. Hij was ten slotte van een oud vrouwtje geweest die hem altijd binnen had staan. Na hem natuurlijk geshowt te hebben aan zo'n beetje iedereen die ik ken, talloze avonturen door de McDrive en 2x geflitst te worden binnen 10 minuten door dezelfde permanente flitspaal ben ik begonnen met me verdiepen in deze Japanner, en het duurde niet lang voor ik begon na te denken over hoe ik hem ging aanpassen. Ik heb de Starlet nu een kleine 5 maanden in mijn bezit en heb er een openluchtfilter in gezet, sportstuurtje erop, lichtmetalen velgen van de sloop gehaald en eronder geplakt, de kofferbak gelamineerd met ingebouwde subwoofer, en natuurlijk de kleine details.

Voor degene die op Zandvoort JapFest 2017 waren; ik was die randdebiel die z'n uitlaat had verwijderd en hiermee in de finale van de RevBattle kwam. Video staat beneden!

Verder heb ik niet heel veel te vertellen, dus hier is een portie beeldmateriaal.

Citaat

Huidige staat.

Paar maanden geleden. Wieldopjes, en natuurlijk de stickerbomb motorkap!
Citaat

Zo zag 'ie eruit toen ik hem ontving.
Verder nog wat video's, waaronder een burnout en de RevBattle op Japfest.
https://youtu.be/XDXqnm1dkzM
https://youtu.be/OycdCZmB_0U

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
Re: Esperante's P8
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2017, 19:56:08 »
mijn babyblauwe Starlet.

Welkom met je P8,

Zo te zien nog een behoorlijk nette auto met een lage km stand, behandel de auto dan ook als een baby, het is geen racemonster.