Techniek > Optisch / Styling

Verlagen

(1/6) > >>

JohnnyP7:
Ik wil mijn Starlet een keer gaan verlagen, maar ik heb bijvoorbeeld gister 3 jongens in mn auto vervoerd, en dan kan ik nu al geen drempel over boven de 10km/h of hij schuurt al op de wielen.. heb er 15 inch wielen onder, dat moet dan toch makkelijk kunnen?

Nu is mijn vraag of het gewoon de originele veren zijn die een beetje doorgezakt zijn? En als ik er gewoon nieuwe verlagingsveren onder doe, zou het dan wel kunnen met 3 man er in?

Want ik denk nu namelijk als ik nu al geen 3 man in mn auto kan meenemen, kan het dus straks helemaal niet meer als ie verlaagd is.. of heb ik dat mis?

XX-33:
ik denk dat je stugerre shocks moet nemen hiervoor, had dat probleem ook

Robinho:
Normaal gaan er echt wel gewoon 5 man in een p7 zonder dat er iets aanloopt. Zijn je veren en of schokbrekers niet gewoon versleten? Je kan misschien olie zien/voelen aan de buitenzijde van de schokbrekers?

SkaBla:
Als het nu al aanloopt wordt dat alleen nog maar erger. Eerst zorgen dat je bandenmaat en velgenmaat klopt en niet aanloopt bij maximaal inveren. Daarnaast bij verlagen een adjustable panhardrod gebruiken. Genoeg hierover te vinden met de zoekfunctie.

Sebastiaan:
^ Wat hij zegt ^

:)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie