Auteur Topic: Interessepijling spatlappen  (gelezen 207 keer)

Offline Andre Kroese

• SCH forum member
  • **
  • Toyota in hart en nieren.
Interessepijling spatlappen
« Gepost op: februari 04, 2017, 14:43:03 »
Hallo mede Starlet liefhebbers,

Misschien hebben sommige van jullie al kunnen lezen dat ik behoorlijk fanatiek ben met het customizen van mijn P7.

Over ongeveer een maand ga ik de auto verlagen middels een schroefset, en nog wat punten verbeteren aan het onderstel.

Wanneer de auto op dit punt klaar is, wil ik een toeleverancier van mijn werk benaderen om spatlappen te laten maken.

Zelf heb ik de voorkeur voor PTFE oftewel teflon van 4mm. Dit materiaal is hard en buigt niet mee op de rijwind.

Wanneer er een ontwerp (contour) ligt, kunnen zij dit middels waterstralen zeer netjes uitsnijden, evt. met gebroken kanten (hoekje van 45 graden).

Gezien de originele spatlappen zeer "hard to find" zijn, dacht ik, misschien zijn er meerdere mensen die hiernaar opzoek zijn.

Mochten er mensen nu al denken, dat lijkt me wel wat, dan kan ik evt. alvast rekening houden met de productie aantallen die mogelijk ten gunste kunnen komen op de offerte.

Graag een reactie via PB.

Groeten,

André.
Paseo L5 '97 : sold    Corolla E12 '02 : sold
Starlet P8 '92 : sold   Corolla EE90 '88: sold
Starlet EP71 '86: I don't sell it!!!

Offline Maerijn

• SCH forum member
  • **
Re: Interessepijling spatlappen
« Reactie #1 Gepost op: februari 04, 2017, 19:14:13 »
Zijn ze speciaal gemaakt voor de lijnen van een P7? Als ze een beetje universeel zijn en ook op P8 en P9 passen heb ik zeker wel interesse

Offline Andre Kroese

• SCH forum member
  • **
  • Toyota in hart en nieren.
Re: Interessepijling spatlappen
« Reactie #2 Gepost op: februari 04, 2017, 21:39:07 »
Ik kan zeker kijken of ik ze universeel kan maken.
Paseo L5 '97 : sold    Corolla E12 '02 : sold
Starlet P8 '92 : sold   Corolla EE90 '88: sold
Starlet EP71 '86: I don't sell it!!!