Auteur Topic: Toyota Starlet P7 1.3 XL met Haslbeck bodykit en slechts 20.xxx originele km!!  (gelezen 3590 keer)

Offline onnaj

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 342
Te koop aangeboden/gevraagd:
(laat staan wat van toepassing is)
Mijn mooie Toyota Starlet P7 1.3 XL met een uniek lage kilometerstand van 20.xxx km en een Haslbeck bodykit. Ik heb hem nog niet heel erg lang, maar ik merk dat ik de auto te vaak dien te gebruiken voor woon/werk en boodschappen en dat vind ik enorm zonde gezien de staat en de kilometerstand. Financieel is het eigenlijk niet mogelijk om deze auto te behouden naast een extra auto voor dagelijks gebruik.

Ik heb de auto onlangs voorzien van mooie Ronal Turbo 15" velgen met vrijwel nieuwe banden welke perfect passen in de tijdsgeest van deze auto.
De Starlet is tot ca 2 jaar geleden van een stel uit hartje Utrecht geweest, echter mochten zij door de nieuwe milieuregelgeving de stad niet meer in.

De auto is vrijwel origineel maar heeft een paar (makkelijk te verwijderen) aanpassingen, waaronder:
1) De 15"Alu velgen
2) Verlagingsveren van 40 mm (heb eventueel ook nog 30 mm beschikbaar)
3) De Hasbleck bodykit. Deze is bewust met dubbelzijdige tape bevestigd zodat deze (eventueel) makkelijk te verwijderen is
4) Sparco veerpootbrug
5) Toerenteller, deze had ik al willen verwijderen maar is er door tijdsgebrek niet van gekomen
6) Victor Sportstuur (origineel stuur is ook nog aanwezig)

De auto is verder enkele weken getaxeerd op € 4.500,- door een erkend VRT taxateur. Dit taxatierapport is eventueel te gebruiken voor de verzekering en geeft duidelijk weer dat het hier een zeer mooi en uniek exemplaar betreft. Ik heb nog diverse reserveonderdelen waaronder, de originele deuren, een motorkap, ruit voor, achterklep met ruit, interieurdelen, origineel stuur, originele stalen velgen met zgan nieuwe banden en diverse kleine spullen. Deze delen zijn allemaal in de koop inbegrepen. Mijn voorkeur gaat uit om deze auto te verkopen aan een liefhebber cq verzamelaar. Bieden mag (bij voorkeur naast de auto) maar op echte onzinbiedingen wordt niet gereageerd.

Heeft u meer vragen dan mag u me altijd bellen/whatsappen (06-48974334) of mailen (onnaj AT hotmail DOT com) en een pm sturen mag natuurlijk ook.
 
Je mag je eigen Starlet (P7 of P8) erop inruilen of een andere (kleine) auto inruilen is bespreekbaar

Staat onderdeel/product:
Gebruikt dus maar in een zeer goede staat met enkele gebruikerssporen en minimale roest, wat de naam roest eigenlijk amper zou mogen hebben ;-)

Prijs en prijsvoorwaarde:
Vraagprijs: €3.750,-

Foto's:





































Locatie:
Gennep (Noord-Limburg)

EP71 1.3 XL 20.000 km Haslbeck!

SOLD Toyota Celica 20V

Offline onnaj

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 342
Re: Toyota Starlet P7 1.3 XL met Haslbeck bodykit en slechts 20.xxx originele km!!
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2016, 16:32:47 »
Gereserveerd t/m zaterdag
EP71 1.3 XL 20.000 km Haslbeck!

SOLD Toyota Celica 20V

Offline onnaj

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 342
Re: Toyota Starlet P7 1.3 XL met Haslbeck bodykit en slechts 20.xxx originele km!!
« Reactie #2 Gepost op: november 05, 2016, 11:46:12 »
Hij is verkocht :-( Vind het super jammer maar het is wel beter. Hij is in zeer goede handen denk ik en diegene zal zich vast nog wel melden hier! Ik ga hem missen!
EP71 1.3 XL 20.000 km Haslbeck!

SOLD Toyota Celica 20V