Auteur Topic: P8 projectje.  (gelezen 2153 keer)

Offline arjan91

• SCH forum member
  • **
  • Ha! Bier!
Re: P8 projectje.
« Reactie #50 Gepost op: augustus 21, 2017, 09:54:23 »
Eerst alles wat ik er in al die jaren op gezet heb, overzetten op de Gxi. Daar zal ik binnenkort wel een nieuw showroom topic voor maken.

Deze week eerst even zorgen dat de p8 GT van mijn vriendin een nieuwe apk krijgt.

Later ga ik hem misschien wel repareren. Heb ik nog nooit gedaan, dus lijkt me wel een keer leuk.
- Starlet p8 "Friend Limited", '94 (Donor)
- Starlet p8 Gxi, '95 (Daily)
- Starlet p8 GT '94 (Vriendin)

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #51 Gepost op: augustus 21, 2017, 10:29:36 »
Ik had het ook nog nooit gedaan, heel goed zelf te doen, ik was voor een paar tientjes klaar. Ik heb toen ook de gok genomen om de kop niet te laten checken/vlakken vanwege tijdgebrek.

Offline daandc

• SCH forum member
  • **
  • toyota liefhebber
« Reactie #52 Gepost op: augustus 21, 2017, 20:03:37 »
Het is ook gewoon Mijn auto. Hun hoeven niet over het lot daarvan te beslissen.
Daarvoor had ik Anwb. Had ook al aangegeven dat ik dat beter thuis zelf kon doen, aangezien ik toch alles zelf doe.

Maar voor de mensen bij de anwb is een auto blijkbaar ook maar gewoon een voorwerp. Wanneer het kapot gaat, vervangen.

De man van de ADAC vond het wel super mooi dat ik in die auto van Nederland naar Hongarije was geweest.

Het mag dan een voorwerp voor hun wezen maar vraag maar aan een anwb er over de kwaliteit van toyota en de starlet hiervan dan moeten ze schoorvoetend toegeven dat het gewoon de beste autootjes zijn .

Jappen scoren sowieso hoog .

Een kennis van mij die hier werkt zegt het ook de mensen die toyota rijden hebben geen pech verzekering nodig maar een stommiteiten verzekering .

stommiteiten gevallen : lege tank / sleutels in de auto /of domweg lekke band .  :twisted:

Maar fijn dat de starlet weer terug is koppakking a 10euro  en een waterpompje a 65euro en onder de 100euro ben je weer klaar . :)
Beter een oude japanse die het doet , dan een jonge europese die je duwen moet !!

Offline arjan91

• SCH forum member
  • **
  • Ha! Bier!
« Reactie #53 Gepost op: augustus 21, 2017, 22:04:20 »
Niet de anwb ers aan de telefoon.  :(
- Starlet p8 "Friend Limited", '94 (Donor)
- Starlet p8 Gxi, '95 (Daily)
- Starlet p8 GT '94 (Vriendin)