Beste Leden,
Via deze weg laat ik mijn P9 zien!
Hiervoor was ik in bezit van een P8 (
http://starlet-forum.nl/index.php?topic=23272.0)
Helaas is deze overleden op gruwelijke wijze en moest ik een andere auto aanschaffen.
Gelukkig kwam er een P9 in de verkoop welke altijd onderhouden was door een bekende van mij. Deze P9 werd als tweede auto gebruikt en werd minimaal gebruikt. Als voorbeeld: deze auto heeft de laatste 4 jaar maar 15.000 km gereden!!
Omdat ik de historie/staat van deze auto wist had ik besloten de auto aan te schaffen..
En zie hier mijn nieuwe Starlet!!

Mijn Starlet komt uit 98' en heeft pas 122.xxx km gelopen. Tevens is het een automaat. Prima voor dagelijks vervoer.
Snel is hij zeker niet, ook is hij wat kilo's zwaarder ten opzichte van zijn handgeschakelde broer. Maar daarvoor heb ik hem ook niet gekozen.
Mijn Yaris T-sport velgen zijn overgegaan naar de P9. Helaas kon de veerpootbrug van de voorzijde niet overgezet worden. Deze was krom door de klap. Maar niet getreurd, via het net heb ik een Ultra Racing Vpb besteld welke hopelijk deze week binnen komt.
Modificaties tot nu toe:
- Witte knippers aan de voor- en zijkant
- Sony tweeweg 10cm speakers voor
Rockford Fosgate ovaaltjes (6x9) in mijn hoedenplank (Prime R1693)
Rockford Fosgate Sub 10" R1 in de achterbak
Renegade Versterker 1100W 4-kanaals onder de passagiersstoel
Pioneerradio MVH-X560BT
- aftermarket elektrische ramen erin (werken erg goed!)
- de klep achter "gedebatched"
- Yaris T-sport velgen
- Nieuwe schokdempers
- Veerpootbrug achter
- Trommels / klauwen & trekhaak zwart gespoten
- onderhoud zoals: Bougies, luchtfilter, oliefilter + olie (Kroon 10W40 Torsynth), distributieset
- verlichting Philips H4 Whitevision
- Kleppendeksel gepolijst (Kleppendeksel wordt nog verwijderd en beter gepolijst)
Mods die op de planning staan:
- Bumperlip van de P8 komt op de P9
- Corolla inlaat (ik rijd veel snelweg..Ik hoop dat dit type inlaat mij meer koppel geeft in het hogere toerengebied..géén idee of het veel zin heeft met een Automaatbak)
- spatlappen (in kleur)
- bumpers, spiegels, stootlijsten, spoiler (nog aanschaffen), handvaten (vervangen wat de veren zijn lam) in carrosseriekleur
- uitlaat lassen (lasnaad van de pijp achter de demper is gescheurd)
- Sierstuk op de pot lassen
- ramen blinderen
- Toerenteller monteren (heb ik al liggen, alleen nog km stand aanpassen)
- POLIJSTEN...overal krassen...
- bakolie vervangen
- Waarschijnlijk Spacers toepassen op de vooras...Bandenmaat: 195/45/15, Velg ET38 (dacht ik). De wielen voor lopen aan tegen mijn carrosseriebalk in de wielkast.
Dit is tot nu toe mijn lijstje. Ik zal ook proberen deze niet al te veel uit te breiden aangezien ik wat anders van plan ben dit jaar.
Deze Starlet zal voornamelijk het werkpaard zijn voor de kilometers die ik per dag maak.
Hieronder nog een paar foto's van Mijn Stralende Starlet!