Min of meer dan...
Op mijn automotive lijstje heeft altijd een V8 gestaan. Nu met de wereldwijde downsizing wordt het steeds lastiger. Nu blijf ik bij japanners en dan is de keus in V8 al helemaal beperkt.
Altijd al een zwak gehad voor dit model simpelweg vanwege zijn zeldzaamheid.
Ik kan op 1 hand tellen hoe vaak ik deze wagen heb zien rijden, zeker in deze motorisering.
Nadeel is dat ik heel precies wist wat voor uitvoering ik wilde...
De meeste een donker lakkleur hadden in combinatie met het schitterende licht bruin/zand gekleurde interieur

Bouwjaar loopt tot 2004 en ik wilde het liefst er niet in bouwjaar op achteruit gaan.
Wrx was uit 2003.
Tot slot zijn dit km-vreters dus meer dan 2ton is niet ongewoon, zelfs richting de 3 ton.
Kunnen ze best hebben maar voor mij was rond de 150k de max.
Vorig jaar in de eerste week van december met een mede auto liefhebbende collega had ik het er met hem over. 10 minuten later kreeg ik een link doorgestuurd naar een model die helemaal klopte!
V8
2004
159k kilometer
Volledige onderhoudshistorie bij Louwman Lexus Groningen
Lichte kleur metallic exterieur
Zwart geperforeerd leer interieur
Ding heeft zelfs een afneembare trekhaak en parkeersensoren
En in algehele nette staat! Slapeloze nachten..!!
Na wikken en wegen toch de WRX de verkoop in. Uiteindelijk in minder dan 2 weken tegen €100,- meer verkocht dan wat ik er anderhalf jaar geleden voor betaald heb met 15k kilometer meer op de teller!
Kort erna een proefrit gaan maken met de nieuwe wagen.
Ik was gelijk verkocht! Die power icm met de rust waarin dit afgegeven wordt. OEF!
Week erop opgehaald en staat nu voor de deur.

Verbruik is veel ja, maar relatief met de sub valt het mee

Wegenbelasting is ook best aan maar je moet er wat voor over hebben