Auteur Topic: Toyota Starlet P7 1.0 Zilver Metallic  (gelezen 2536 keer)

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18112
    • Onderdelen lijst
Toyota Starlet P7 1.0 Zilver Metallic
« Gepost op: mei 21, 2015, 19:57:09 »
Te koop aangeboden:
Mijn super betrouwbaar en in goede staat verkerende Toyota Starlet P7 1.0. Ik heb deze auto reeds 5 jaar in bezit en is altijd gebruikt als reserve auto. Deze auto heeft mij nooit in de steek gelaten, start altijd en verkeerd in een goede staat.

De auto komt uit 1986, dus hij is niet nieuw meer, maar hij heeft geen roest op de bekende plekken, bodem, wielkasten en op de hoeken is hij keihard. Ook de voorschermen zijn keihard.

Hij heeft altijd z'n onderhoud gehad, en onlangs nog nieuwe bougies, verdelerkap, rotor en contactpunten.

Hij krijgt volgende week een nieuwe APK, en daarbij verwacht ik geen problemen, hij komt al 5 jaar door de apk zonder problemen.

De kilometerstand is momenteel 130108km, het olieverbruik is nihil.

De deuren zijn in het verleden vervangen door exemplaren zonder roest. Verder is de auto voorzien van een middenconsole, een rechter spiegel en een rechter opbergbak met een speaker. En er zitten twee goede speakers in de hoedenplank.


Staat onderdeel/product:
Zo als omschreven.


Prijs en prijsvoorwaarde:
750 euro

Extra Info:
De auto is her en der voorzien van stickers, dit vond mijn zusje nodig, maar kunnen er desgewenst zonder problemen afgehaald worden.



Foto's:




















Contact info:
PM, mail (skabla@gmail.com), whatsapp, enz.



Locatie:
Enschede

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Ophalen
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18112
    • Onderdelen lijst
Re: Toyota Starlet P7 1.0 Zilver Metallic
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2015, 09:20:14 »
Verkocht!
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)