Auteur Topic: Uitschrijven forum  (gelezen 6294 keer)

Offline corneliskuiper

  • Berichten: 1
Uitschrijven forum
« Gepost op: april 20, 2015, 08:29:17 »
Sinds enkele maanden heb ik mijn Starlet verkocht. Er gaat een Peugeot Expert voor in de plaats komen. Veel minder fijn in de bochten, maar dat terzijde... Ik kan nergens een mogelijkheid vinden om me af te melden voor het forum. Kijk ik nou verkeerd, of kan ik hier gewoon nooit meer weg :P

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14307
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: Uitschrijven forum
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2015, 08:52:28 »
eenmaal aangemeld kom je nooit meer van het starlet virus af!

maar to the point: afmelden is er niet echt. maar je kan gewoon uitloggen en uiteindelijk zal het account in een grote schoonmaak een keer verwijderd worden als die lange tijd inactief is
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline rainmaker

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7
Re: Uitschrijven forum
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2015, 16:29:06 »
Sinds enkele maanden heb ik mijn Starlet verkocht. Er gaat een Peugeot Expert voor in de plaats komen. Veel minder fijn in de bochten, maar dat terzijde... Ik kan nergens een mogelijkheid vinden om me af te melden voor het forum. Kijk ik nou verkeerd, of kan ik hier gewoon nooit meer weg :P

Hi, ik heb hetzelfde. Ik heb binnen het forum wel een sectie gevonden om je profiel te verwijderen na opgave van je wachtwoord maar die functie werkt niet. We zijn overgegaan van een startlet naar nieuwe peugot 108 :)

Link naar de sectie: http://starlet-forum.nl/index.php?action=help;area=actions;sa=delete

Offline erikapekop

  • Berichten: 3
Re: Uitschrijven forum
« Reactie #3 Gepost op: december 14, 2020, 22:31:41 »
Tja, van het virus afkomen......
ik twijfel ernstig of de lockdown daarbij gaat helpen.

Ik vond de Starlet een hele leuke, en ook fijne auto!
Alleen..... ik zit met mijn benen in de knoop, waardoor ik last krijg van een knieblessure,
Vandaag de Starlet ingeruild voor een Corolla uit 2005.
Ik weet het: nieuwlichterij, maar de muziek klinkt wel erg goed!

Succes met het forum, het is heel waardevol voor Starlet bezitters!!

Groet,
Erik

Offline Robinho

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1244
    • Sentimo radiatorbekleding
Re: Uitschrijven forum
« Reactie #4 Gepost op: december 17, 2020, 14:27:00 »
Succes met de nieuwe auto!