Auteur Topic: Verkocht! P7 N/A & Turbo TRD Multi-ECU in doos met gebruiksaanwijzing  (gelezen 8443 keer)

Offline MzKzM

  • Registered Traders
  • ******
  • Berichten: 302
    • JDM parts blog
Verkocht! P7 N/A & Turbo TRD Multi-ECU in doos met gebruiksaanwijzing
« Gepost op: januari 27, 2015, 15:51:12 »
Te koop aangeboden:
Zeldzame TRD "Multi-ECU"

Staat onderdeel/product:
Gebruikt. Ik moet de eerste Toyota ECU nog tegenkomen die defect is geraakt door iets anders dan lekke elco's of een opgeblazen VVT transistor en ook bij deze lijkt alles intern nog OK. Ik heb echter geen mogelijkheid om de ECU functioneel op een 2E-E / 2E-T te testen.

Prijs en prijsvoorwaarde:
€475,-

Extra Info:
TRD Onderdeelnummer: 89661-SP051.
Door middel van de DIP-switches en de rotary switch in de ECU kan het type motor (2E-E / 2E-T / 4A-GE) en de klasse (Group A / N2 / ect) ingesteld worden. Verder zijn er instellingen voor de TRD nokken en kan er met de 4 draaiknoppen vanuit de cabine nog de injectietijd en ontstekingsvervroeg ing ingesteld worden.
Ik heb tevens een scan van de gebruiksaanwijzing gemaakt voor wie geintereseerd is.

Foto's:








Contact info:
PB of email naar het adres bovenaan mijn blog: http://rarecorollaparts.blogspot.nl/

Locatie:
Purmerend.

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Ophalen heeft de voorkeur vanwege de hoge waarde, het zou natuurlijk zonde zijn als deze in de post "kwijtraakt".
Eventueel kan de ECU wel verzonden worden maar dan wel aangetekend (is meteen verzekerd tot €500,-)
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2018, 08:41:25 door MzKzM »
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...

Offline MzKzM

  • Registered Traders
  • ******
  • Berichten: 302
    • JDM parts blog
Re: P7 N/A & Turbo TRD Multi-ECU in doos met gebruiksaanwijzing (in Japans)
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2018, 18:37:49 »
Gereserverd!
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...