Auteur Topic: Starlet P8 project van 2e naar 4efte!  (gelezen 38172 keer)

Offline Maerijn

• SCH forum member
  • **
Re: Starlet P8 project van 2e naar 4efte!
« Reactie #275 Gepost op: augustus 28, 2018, 23:20:27 »
Yeahh deze zijn dan van Showoff imports maar heb er ook niet het volste vertrouwen in  :P

Offline Maerijn

• SCH forum member
  • **
« Reactie #276 Gepost op: februari 13, 2019, 09:25:36 »
Inmiddels is de kilometerstand 286.000.
De alternator begon weer te tikken en soms viel de radio uit door vermoedelijk laag voltage, dus ik heb maar een nieuwe besteld, dan heb ik er voorlopig geen problemen meer mee.
En nog 2 nieuwe Goodyear EfficientGrip Performance bandjes besteld en laten wisselen :)

Offline Maerijn

• SCH forum member
  • **
« Reactie #277 Gepost op: februari 22, 2019, 10:01:59 »
Eindelijk een GT spoiler gevonden, zelf gespoten en gemonteerd  ;D de kabel ervan heb ik door het rubber kunnen proppen dus daar heb ik geen extra gat voor hoeven boren

Een maatje van me kwam langs op werk :)

Weet iemand of er een kleurcode is voor de origineel optionele wielen? Ik heb een setje die ik wil laten restaureren.

Nog even een foto in de parkeergarage in Utrecht

Er zit een trilling in de auto die er langzaam bij is gekomen, ik denk zelf dat het de aandrijfassen zijn aangezien het in de bochten erger is. Kan ik deze simpelweg checken op speling met trekken en duwen?

En het trilt in het stuur als ik rem, terwijl ik van de zomer nog nieuwe brembo blokjes en schijven voor heb geplaatst?  Ik voel zelfs het rempedaal een beetje op en neer gaan als ik langzaam rij en rem. Kan je dat ook voelen als de schijven achter krom zijn? Pasgeleden heb ik per ongeluk een paar honderd meter gereden met de handrem half aangetrokken, zou het daardoor kunnen?
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2019, 10:12:43 door Maerijn »

Offline Patrix

• SCH forum member
  • **
« Reactie #278 Gepost op: februari 22, 2019, 18:41:16 »
Je kan tijdens het rijden (niet te hard) even voorzichtig aan de handrem trekken, begint het dan te trillen weet je dat het van achter komt.

Trillen in het stuur heeft meestal te maken met de voorkant, als er aan de achterkant iets mankeert trilt vaak de hele auto.