Auteur Topic: Aangeboden Toyota Starlet 1.3 1994 KMS 167723 Donker groen Metallic  (gelezen 2739 keer)

Offline Max92

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 59
Aangeboden Toyota Starlet 1.3 1994 KMS 167723 Donker groen Metallic
« Gepost op: december 30, 2013, 14:57:48 »
Aangeboden:
Goede Toyota Starlet 1.3 1994 KMS 167723 Donker groen Metallic

Staat van de auto:
De auto is in goede staat ziet er van binnen en buiten erg netjes uit. De auto is een maand geleden APK gekeurd en hierbij zijn de ruitenwissers aan de voorzijde vervangen. Verder waren er geen aandachtspunten. De auto geen technische gebreken en heb ik 3 maanden geleden een nieuwe auto radio gekocht met USB en AUX ingang. Verder zitten er voor en achter speakers in de auto. De auto staat rondom op 4 goede banden die nog geen jaar oud zijn.

Prijs:
1150 Euro


Extra info:
Ik heb de auto ongeveer 6 maanden en ik heb hem gekocht bij een erkend vetos dealer (vereniging toyota's). De auto was van een vaste klant van deze dealer. Echter is de eigenaar van de auto overleden en de weduwe had geen rijbewijs. De dealer heeft toen aangeboden de auto voor de weduwe te verkopen. Ik kocht hem toen met het idee om er heel wat jaren in te gaan rijden. Echter helaas heb ik onverwachts extra maandelijkse kosten erbij gekregen waardoor ik niet meer in staat ben om de auto te betalen.

Voorlopig zet ik de auto niet op Marktplaats omdat ik eerst wil zien of ik een forumlid of kennis van een forumlid er blij mee kan maken

- Nieuwe APK
- Reserver sleutel
- Boekjes
- Metallic lak
- Lichtmetalen velgen
- Achterbank neerklapbaar
- Nieuwe auto radio
- Auto radio met USB en AUX
- Boxen voor en achter
- 4 goede banden
- D-riem vervangen bij 162256

Foto's:





















Locatie:
Hoofddorp (onder Schiphol), Noord-Holland


Verzenden en verzendvoorwaarden:
Ophalen

Contact info:
- Prive berricht
- Email: maxdijk92@hotmail.com
- Bellen: 06-29088331

Voor vragen mag je uiteraard ook bellen of emailen of via PM

Offline Max92

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 59
Re: Aangeboden Toyota Starlet 1.3 1994 KMS 167723 Donker groen Metallic
« Reactie #1 Gepost op: januari 04, 2014, 13:41:58 »
Starlet is net verkocht, hier mag dus een slotje op.