Auteur Topic: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)  (gelezen 5388 keer)

Offline GlanzaVLD

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 46
Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Gepost op: december 10, 2013, 20:35:37 »
Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden:
Ik Woon aan de Waterweg, 5 December hebben wij hoogwater gehad met de stormvloed en springtij. Bij een waterstand hoger dan 1.80 meter loopt de kade over. het is die nacht 2,95m geworden.

Mijn Glanza is hierbij onder water komen te staan, tot over de koplampen. Helaas is de elektronica gesneuveld hierbij en een deel van het interieur. Aangezien in WA verzekerd ben en geen cent van de verzekering krijg ben ik genoodzaakt mijn Glanza V in onderdelen te verkopen.

Het gaat hierbij om:

Toyota starlet Glanza V turbo automaat. 1996.
Alle OEM opties zitten er op.
Extra opties zoals:
HKS mushroomfilter. (1maand oud)
Japspeed catback (3maanden oud)
RVS aftermarket spruitstuk.
Decat (3 maandjes oud)
Tanabe Schroefset.
OEM kofferbakspoiler.
Laguna lip.
Gloednieuwe radiateur OEM met oliekoeler.
Veel dingen NIEUW!

De auto mag in zn geheel weg voor 2500 euro.
Anders gaat de auto uit elkaar en verkoop ik de onderdelen los. (zoals, bumpers, skirts, achterklep, motorkap, uitlaat delen, remmerij, assen.

Bij intresse van onderdelen, graag PM of mailen naar:
JDMstuff@outlook.com voor het onderdeel en dan maak ik een prijs.

Staat onderdeel/product: Waterschade, electra defect.

Prijs en prijsvoorwaarde: 2500 euro complete auto.
Bij genoeg intresse gaat de auto uit elkaar, PM of mail voor onderdeel +prijs.


Extra Info:
APK tot Juni 2014.

Foto's:




Contact info: PM of mail: JDMstuff@outlook.com


Locatie: Vlaardingen (Zuid-Holland)


Verzenden & verzendvoorwaarde:


Offline GlanzaVLD

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 46
Re: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2013, 20:12:53 »
Mensen die tot nu toe via PM hebben gereageerd. Stuur even je email gegevens door.
Kan ik iedereen specifiek mailen, blijft het een beetje overzichtelijk.

Greeettzz

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Reactie #2 Gepost op: december 12, 2013, 12:40:43 »
Kan je svp een onderdelenlijstje maken inclusief pricing?

Tnx

Offline GlanzaVLD

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 46
Re: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2013, 21:03:42 »
Rodger,

Ik zal er een maken en er op zetten.
Er is erg veel intresse in de onderdelen.

Ik hoor morgen waar de auto kan komen te staan, dan ga ik dit weekend demonteren.

Offline GlanzaVLD

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 46
Re: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Reactie #4 Gepost op: december 14, 2013, 08:40:16 »
Beste mensen. Mijn Glanza gaat na het weekend naar de opslag, dan zal hij uit elkaar gaan.
Mocht de auto in zijn geheel verkocht worden, dan gaat dat voor!

Hierbij een pricelist zoals gevraagd:

Glanza voor bumper, met mistlampen en grille                               200 euro.
Glanza Side skirts (gereserveerd)                                                  150 euro voor 2.
Glanza achterbumper                                                                     150 euro.
Glanza motorkap                                                                            150 euro.
Glanza achterklep met 2 spoilers en achteruitrijlampen                 250 euro
Glanza deuren incl raam                                                                 150 euro voor 2.
Schroefset Tanabe sustec pro (achter erg stug)                             400 euro (veeeeeeeeel intresse)
Achteras met remmen                                                                     250 euro.
Voorremmen                                                                                    250 euro.
TMIC (zonder afdekkap)                                                                    30 euro.
RVS spruitstuk                                                                                 150 euro. (veeeel intresse)
OEM spruitstuk                                                                                  50 euro.
Decat (3 maandjes oud)                                                                  100 euro.
Kathalysator                                                                                      50 euro.
Japspeed Catback (2 maandjes oud)                                               300 euro.
C-Pillarbar       Universeel instelbaar 100-120cm                                40 euro. (veel intresse)
HKS mushroomfilter ZGAN nieuw                                                         40 euro.
NGK bougiekabels ( 1 maand oud)                                                     100 euro.
Rotor en verdelerkap (1maand oud)                                                    40 euro.
OEM Glanza veerpootbrug (voor-boven)                                              75 euro.
Glanza koplampen  (beetje dof)                                                         200 euro.
Glanza achterlichten PRE-FACELIFT                                                     150 euro.
Knipperlichten (grijs)                                                                             75 euro voor 2.
Starlet sportstuurNAAF                                                                         20 euro.
Verstelbare actuator (merk onbekend)                                                 50 euro.
Verder heb ik nog zwarte voorschermen (met krasjes)                         50 euro voor 2.
Toyosports nieuwe FMIC!!!     complete set!                                       250 euro.
ZGAN Bride LOWMAX stoel!!! zonder rails                                           250 euro.
TAKATA 4-punts gordels 2x (voor 2 stoelen)                                        150 euro compleet.
Blitz luchtfilter (nieuw rond 200 euro)                                                  100 euro met adapter pasklaar Glanza.
Laguna frontlip pasklaar voor de glanza                                                50 euro (gereserveerd)

Het blok en de bak wil ik graag verkopen in het gestripte chassis.
Hierdoor zullen dus alle pompen, rollen,riemen, airco, aandrijfassen, bak, inlaat, kabelboom enz enz blijven zitten.
Eventueel ook met turbo en een van de spruitstukken, dit zal het OEM spruitstuk worden ivm de intresse in het RVS spruitstuk.
Waarom doe ik dit? Er zal altijd weer wat missen bij het blok en ik heb geen motortakel. Je koopt dus een blok en bak en verder zit alles daarbij!
Ik vraag daar 1200-1300 euro voor, te veel? doe dan een tegenbod.... maar kom niet met verhalen en prijzen van een bak enz. Tel het maar op!

De auto stond tot ong de koplampen in het water, na et voorbij varen van een container schip is er een golf de luchthapper in gegaan. (luchtfilter en buizen waren droog toen ik direct na het hoge water naar buiten ben gegaan.

Wat doet de auto nu?
Ik heb een alarm met startonderbreker... die doet het niet meer dus krijg hem niet ontgrendeld en blijft dus op de startmotor draaien ivm startonderbreker. Bij het aansluiten van de accu branden de knipperlichten constant en de turbotimer doet raar (Blitz multispeed turbotimer met origineel blitz harnas)

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: Te koop: Complete Glanza V turbo in onderdelen (waterschade)
« Reactie #5 Gepost op: december 14, 2013, 22:47:15 »
graag ook foto's toevoegen van de onderdelen
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom