Auteur Topic: Sleutelhulp  (gelezen 1646 keer)

Offline WhizzCat

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 64
Sleutelhulp
« Gepost op: februari 20, 2013, 09:48:55 »
Te koop gevraagd:
Graag zou ik zelf wat meer bezig zijn met klunzen aan mijn vehikel. Helaas heb ik vrij weinig verstand van sleutelen/auto's, maar ik wil daar graag eens wat meer van leren. Op zich ben ik best handig met gereedschap, maar ik zoek dus eigenlijk iemand die zin heeft om een middagje samen met mij eens naar mijn wagentje te kijken en wat dingen na te lopen, te bekijken, uit te leggen etc. Denk aan remschijven, klauwtjes, remblokjes, kleine beurt, filters? Dat soort dingen.

Staat onderdeel/product:
Mag gebruikt zijn! ;)

Prijs en prijsvoorwaarde:
Uiteraard niet voor niets. Een leuke vergoeding is sowieso geen punt. Kratje bier, fles drank, pak koeken, lekkere zelfgebakken appeltaart... alles wat maar redelijk is.

Contact info:
Contact via PM of mail graag

Locatie:
Liefst ergens in de provincie Groningen/Friesland. Ik heb zelf helaas geen overdekte ruimte. Op zich niet zo erg, maar er rijdt bij ons voor deur best vaak politie langs en ik zit niet te wachten op een milieu delict boete, lol. Qua termijn hoeft 't ook allemaal niet direct, maar in overleg ergens als 't weer weer goed is zou fijn zijn! Tenzij binnen natuurlijk...

Alvast bedankt voor de reacties!