Auteur Topic: Mijn E10 Corolla 1.6 GTSI + Stock sale or modified.  (gelezen 3562 keer)

1nsan3

  • Gast
Mijn E10 Corolla 1.6 GTSI + Stock sale or modified.
« Gepost op: oktober 02, 2012, 21:17:10 »
Het zat er al een te komen, maar hierbij laat ik weten dat mijn trouwe corollatje helaas de deur uit zal moeten gaan. Ik heb er iets meer dan een jaar van genoten, maar het is tijd dat hij naar een nieuw baasje mag gaan.

Te koop aangeboden
Toyota Corolla 1.6 GTSI  +
Bouwjaar 1996 dus Facelift
Km Stand: 175xxx
Tweeweg Alarmsysteem met op afstand starten
ORIGINEEL OEM TOYOTA SCHUIFDAK (Man o man wat ga ik die missen)
Dubbele Dakspoilers

Staat onderdeel/product:

Gebruikt

Prijs en prijsvoorwaarde:


 Ik heb zeer zitten wikken en wegen.

Ik wou er toch wel vooral voor de onderhoud wat mijn liefje heeft gekregen en hoe strak ie nog is wil ik er nog ongeveer rond de 900 euro willen terug zien.

Tenzei er een gek is die deze auto in volledige staat met alles derop en deraan.

- JDM Blackhousings
- Amber Corners
- Xenon
- Carbon Motorkap
- Stickers
- Stickerbomb op zijscherm (verwijderbaar)
- SRS SpagettieSpruitstuk
- Katvervanger
- SRS Catback Uitlaatstysteem
- Advan T5 Replica Lichtmetalen Velgen (yokahama S Drive en dunlop sp sport 01)
- Verlagingsveren
- Op afstand starten tweeweg alarmsysteem
- Parrot

Onderhoud:
Nieuwe Valeokoppelingssetj e
Aandrijfashoesen Links+rechts
Alle Filters

Als er een Gek is die 2000 euro voor geeft, mag ie in zijn geheel weg.

Losse onderdelen helaas niet, want daar hebben mijn corollavrienden al interesse in.

Bieden mag, maar hou het aub netjes


Extra Info:


Apk tot december 2012, maar ik zal even kijken of ik nog een nieuwe erop kan gooien, maar ik zit nu nog buiten de twee maanden termijn.

De auto is naar mijn smaak aangepast en niet iedereen zal het waarderen, dus ik zal hem naar stock ombouwen. Auto is ook vorig jaar volledig machinaal gepolijst dus in zijn lak zit ie nog zeker goed. Altijd sindsdien met de hand gewassen met een twee emmersysteem

Auto heeft nu stickerbomb op de zjischerm zitten, maar die kan naar wens verwijderd worden. Koplampen, velgen, motorkap worden door een oem onderdeel vervangen. Enigste wat ik kan laten zitten zijn de us runninglights in de knipperlichten en in de achterlichten (geen apk goedkeur)


Auto is altijd zeer goed onderhouden. In februari 2012 is de koppeling vervangen en drie weken terug ook nog eens de aandrijfashoes. Hij heb in de zomer zijn grote beurt gehad. Hij verbruikt geen druppel olie en rijd op het moment op Kroon 10w40


Foto's:





Contact info:


Locatie:

Rotterdam

Verzenden & verzendvoorwaarde:

Ophalen