Auteur Topic: schakelaars modificeren van starlet p7  (gelezen 1153 keer)

Anonymous

• Gast
schakelaars modificeren van starlet p7
« Gepost op: augustus 28, 2004, 16:47:03 »
dag mensen ik heb een starlet p7 nu heb ik inmiddels blauwe dash verlichting en kachel is rood nu wil ik de schakelaars ook rood hebben heb ik ze uitmekaar gehaald zit er op dat wip ding groene lak die voor groene verlichting in schak zorgt de lak heb k met waterproof schuurpapier weggeschuurd  nu is t wit verlicht maar moet dus rood worden iemand een suggestie om dat mooi rood (ledrood) te krijgen er is nlijk niet genoeg ruimte om led in te bouwen  ik hoop goede suggesties te krijgen
met vriendelijke groet Frans
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2004, 16:49:13 »
gewone rode lampenverfzou het moeten doen, niet?

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 28, 2004, 18:43:51 »
zou je denken ? ik vind zelf dat t resultaat daarmee tegenvalt (uit ervaring met brommer)
dus zodoende de vraag dat led rood weet je wel anders toch ff gaan kloten met ledje ja de 3mm uitvoering
vast bedank voor t meedenken !

meer suggesties???
froetjes
« Laatst bewerkt op: september 12, 2004, 04:27:32 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: augustus 28, 2004, 19:46:38 »
Jah heb het ook al op men brommmer gedaan en was toen niet zo goed gelukt en dan heb ik uit wanhoop gewoon een rode alcoholstift gebruikt resultaat was beter maar nog altijd niet wat het moest zijn.

Miss kunt je smd ledjes gebruiken (wel veel geklooi)

Ik weet niet of je inkoopacties kent maar ik doe het vaak voor leds vind het veel goeikoper (wel wat langer wachten) daar vind je zeker de leds die je nodig hebt (aan een redelijke prijs)

http://http://www.inkoopacties.net/ia/kb69d5kb

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: augustus 28, 2004, 20:27:53 »
ja ik ken dat inkoop acties maar waarom dat doen  dan heb je gelijk berg met ledjes en ik heb er 4 nodig
neem ik er 6 kan ik er 2 slopen;) heb er geen 100 nodig en 6 ledjes kosten je maar 5 euro ofzo waarschijnlijk minder en t moeten leds zijn van 3mm t lampje is ook zo groot namelijk priegel priegel
grtz